פרטי התלונה

תלונות משרד הפנים

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה משרד הפניםשעות פתיחה משרד הפנים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
יחס גרוע ואי ביצוע שירות עקב חסר יכולת לקרוא אנגלית נושא התלונה:
אזור השפלה אזור:
תיאור הבעיה:
הגעתי לעדכן את מצבי האישי במשרד הפנים ברמלה. הפקידה ליז פנקר ביקשה את המסמכים הרשמיים בכדי לבדוק האם אכן התגרשתי כחוק. אולם ליז לא יודעת לקרוא אנגלית ולכן החליטה לשלוח את בקשתי למשרד מיוחד בירושלים. אני צריך להגיע שנית לאחר שעמדתי בתור זמן רב מאוד רק משום שאין איש שמסוגל לקרוא מסמכים רשמיים באנגלית. מנהלת המשרד סירבה לעזור לי ונתנה גב לעובדת משרדה. הויכוח ביני לבין ליז הפך לאישי משום שאני הרגשתי שהיא עושה הכל, אבל הכל כדי לא לעזור לי. אני לא חושב שאזרחים צריכים להפסיד מזמנם רק משום באין במשרד הפנים ברמלה, עיר גדולה בישראל, איש שיכול לקרוא אנגלית ולזהות מסמכים רשמיים של השלטונות האמריקאים. עובדה שבקונסוליה האישראלית אישרו לי את הבקשה תוך חמש דקות. בנוסף, כאשר התלוננתי על היחס מצד ליז פנקר והסברתי למהלת את האטימות וחסר הייחס והרצון לעזור נתקלתי בחומה של כיסוי על ליז. נאמר לי שהיא עובדת מצטיינת. לי נמאס ולכן אני יעשה כל דבר אפשרי כדי שליז פנקר תתיחס לאזחים טוב יותר או לחלופין שלא תעבוד במשרד ממשלתי.
עוגמת נפש סוג הנזק :
אני לא האיש לצריך לתת את הפתרונות אלה לדווח על הבעיות. פתרון נדרש :

משרד הפנים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה