חיוב עבור חידוש דרכון ללא קבלת תמורה |
נושא התלונה: |
פרי אייל |
שם/כינוי: |
יום ראשון 15 יוני 2008 |
תאריך האירוע: |
אזור אילת |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רציתי לחדש את הדרכון שלי באמצעות אתר האינטרנט של משרד הפנים. שלמתי עבור החידוש סך של 225 ש"ח. כאשר הגעתי למשרד הפנים להפקיד את הדרכון הישן, התברר לי שטעתי והדרכון בתוקף. בקשתי מהפקידה החזר על התשלום של 225 ש"ח. הפקידה מלאת טופס ואמרה שאני אקבל החזר ישירות לחשבון בנק. לאחר חודשיים קבלתי מכתב ממשרד הפנים שאני לא זכאי להחזר. אני טוען שזה סוג של גניבה. נכון שטעתי שחשבתי שהדרכון בתוקף אבל לעניש אותי בסכום של 225 ש"ח. המערכת ה"חכמה" של משרד הפנים לא רואה שאני משלם על דרכון שהוא כבר בתוקף ? שלמתי על שירות בעצם ולא קבלתי תמורתו כלום, הרי, דרכון חדש לא הונפק לי. לאן הלך הכסף ? עבור מה ? משהוא עושה קופה על חשבוני ? ניסתי לדבר עם משרד הפנים אך ללא הועיל, התשובה, טעות שלך ואין החזרים.
|
כספי |
סוג הנזק : |
החזר כספי על סך של 225 ש"ח. |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|