פרטי התלונה

תלונות משרד הפנים

תלונות עוד משרדי ממשלה

תלונות ממשלה ומוסדות ציבור

דף הבית
חזרה לרשימה   שעות פתיחה משרד הפניםשעות פתיחה משרד הפנים גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הפקידה משקרת בפנים. רק חלון אחד במחלקת אשרות. תורים ענקיים. נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏23 ‏ינואר ‏2011 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
נתניה רח רמז כתובת:
מרכזי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
חברה שלי מליטא. אנחנו מכירים כבר שנתיים. כיום היא מבקרת אצלי. ויזה תייר( B2) שלה נגמרת ב 8.02.11. באנו למשרד הפנים של נתניה כדי להאריך ויזה תייר עד 6 חודשים. באנו עם כל ההוכחות והסברים בכתב.
עמדנו בתור שעתיים, כי יש להם רק חלון אחד שמקבל כהל(וזה בשביל כל נתניה!!), כל אנשים עצבנים. בסוף כשהגענו לפקידה,היא אמרה שזה לא בסמכות שלה להאריך ויזה זאת, ושמותר לעשות את זה רק עבור קרבת משפחה שלי. חשוב לציין שזו היתה פעם הרבעית שהגענו למשרד הפנים, כאשר רק 2 פעמים הצלחנו להגיעה עד הפקידה בכל התור הזה. בפעם הראשונה הפקידה אחרת אמרה שבשביל זה צריך להזמין תור, בניגוד למה שאמרו לי בטלפון.

יש לי כמה שאלות
1. למה בעיר כזאת גדולה כמו נתניה יש רק חלון אחד במחלקת אשרות?
2. למה בעיר כזאת גדולה כמו נתניה ביום שלישי החלון הזה סגור?
3. למה הפקידות מראות בוודעות את החוצפה, חוסר מיקצועיות ואנושות שלהם?
4. למה משרד הפנים של כפר סבא, איפו הלכנו עם עוד נסיון(והמצב עם תורים שם הרבה יותר טוב), אומרים שרק בנתניה אפשר לעשות את זה, למרות שהיא תיירת ולא קשורה לשום עיר?
5. מה זה היחס הזה לתיירים בקו של נציגי המדינה, שסמים קטמים שחורים על ישראל בכזו קלות??

אנחנו מתכוונים להתחתן בעוד כמה חודשים, ובטוח שלא פקידת בושת ישראל, זאתי, שתחליט על גורלי וגורלה.

תודה
יבגני
עוגמת נפש סוג הנזק :
הפטרון היחיד שיכול להיות זה לעביר מחלקת אשרות למקום יותר גדול, ולהחליף את כל הפקידות. ובהחלט לעריך ויזה תיירת לחברה שלי! פתרון נדרש :

משרד הפנים שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה