תחזוקה ושירות ברמה ירודה |
נושא התלונה: |
יום רביעי 19 אוקטובר 2005 |
תאריך האירוע: |
אזור אילת |
אזור: |
הולידיי אין פטיו אילת |
כתובת: |
תיאור הבעיה:
בית המלון הולידיי אין פטיו מבייש את רשת הולידיי אין העולמית ואינו ראוי לא לשם ולא לדירוגו כמלון ארבעה כוכבים!
החדר שניתן לנו היה פשוט מטונף: כתמי ליכלוך על השטיח, חדר אמבטיה במצב מחפיר: אמבטיה מלוכלכת עם כתמי טיח אפורים עליה, וילון אמבט שראה ימים טובים יותר, שיש מלוכלך בכתמים, ללא מתן כל מוצרי אמבטיה הנהוגים בבתי מלון. מעבר לכך, שטיח המלון היה מלוכלך ונראה כי לא נוקה.
אזכיר גם כי החדר לא נוקה וסודר במהלך היום ומגבות לא הוחלפו. לכשביקשתי מגבות נקיות, רק כעבור שעה ארוכה ולאחר תזכורת שנייה הגיעו לחדרי...ואף הן אינן ראויות להגדרת מגבות נקיות כי אם מוכתמות.
יתרה מזאת, בחוזרי למלון בשעת לילה לא נותרה לי חנייה, ונאלצתי להתחיל לחפש חנייה מחוץ למלון!!! הכיצד ייתכן שלמלון המתיימר להיות מכובד אין הקצאת חניות בהתאם לפוטנציאל תפוסת המלון?! האם כאורחת עליי המלון עליי לתור אחר חנייה???
ושיא השיאים היה בבוקרו של יום, בעודי ישנה בחדר (!) כשהחדרנית פתחה את דלת החדר, הדליקה את האור והמשיכה לפטפט עם חברתה ליד הדלת... רק לאחר שקמתי ממיטתי והערתי לה היא טרחה לשים לב לטעות והתנצל בגיחוך מה.
לסיכום, מעולם לא נתקלתי בבית מלון ברמת תחזוקה כה ירודה הראוי להקרא במקרה הטוב אכסנייה (וגם לא מהסוג המובחר). כיצד מלון זה יכול להסביר את עצמו או להצדיק את שמו העולמי כשהשירות שבאמתחתו הינו כה קלוקל?
|
|
|
|
|