פרטי התלונה

תלונות הולידיי אין

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תלונה שנשלחה ואף אחד לא טרח להחזיר תגובה נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך 5/10/06 נשלח אליכם למלון הולידי אין אקספרס מכתב תלונה לפי מיטב הבנתי ועל פי כללי האתר תלונה לחברה יש 14 ימי עבודה להחזיר לי תגובה אך לצערי עד היום 30/10/06 לא קיבלתי שום תגובה ושום מענה מצד המלון אני רוצה להדגיש שאני מזועזעת ונעלבת מההתעלמות ומחוסר העניין בנושא מצד המלון.

מצ"ב התלונה בפעם השניה:

אני ובעלי הגענו לחופשה במלון הולידי אין אקספרס באילת לחג ראש השנה בין התאריכים 25/9 - 22/9 בתחילה כשהגענו למלון וקיבלנו את המפתחות לחדרים גילינו שהביאו לנו חדר עם דלת מקשרת ובמקום אמבטיה היה מקלחון (תופעה שאני נתקלת בה פעם ראשונה אני לא חושבת שאני אמורה אחרי מקלחת לגרוף את המים בשביל זה אני מגיע לבית מלון בשביל לא לעשות כלום) וכשירדתי להתלונן בפני האחראית היא אמרה לי שרוב החדרים במלון הם עם דלת מקשרת לאחר מכן היא הראתה לי חדר אחר בלי דלת מקשרת אבל חדר שנמצא בסוף העולם (ז"א שמהמעלית לחדר יש הרבה ללכת) אז החלטתי לוותר על החדר הזה ונשארתי עם החדר שיש לו דלת מקשרת ברצוני להבהיר שאם דברים כאלו קורים אז אני מצפה שיעדכנו אותי לגבי זה לפני שאני מגיעה למלון התלונה שלי בעיקר היא לגבי האוכל נתחיל בזה שחדר האוכל הוא קטן ואף פעם אין שולחן פנוי אז צריך לחכות עד שיפנו שולחן אני רוצה להוסיף שאני ובעלי שילמנו 200 ש"ח עבור ארוחת חג ותאמינו לי שיצאנו משם רעבים ולא הייתה שום הרגשת חג כי האוכל היה מתחת לכל ביקורת שום דבר שם לא היה ניתן לאכילה הכל היה נראה גועל נפש ממש נעלבנו על היחס המחפיר שקיבלנו וזאת לא רק דעתי הרבה אנשים ששהו במלון באותה עת התאכזבו הארוחת בוקר הייתה מזעזעת לגמרי הג'חנון היה יבש עד כדי כך שהיה בלתי אפשרי לאכילה הבורקסים היו נראים מחריד הירקות נראו כאילו הם מקולקלים פשוט לא היה חשק לאכול ולא היה מה לאכול אפילו ב"נישנושית" (מסעדה קטנה שיש בבריכה) לא היה כלום אפילו ארטיקים לא היו ואף פעם לא היה למוכרת עודף להחזיר השניצל והצ'יפס שמכרו שם היה מקולקל אפילו אני בעיניים שלי ראיתי איך שהכינו את הסלט ב"נישנושית" ואיך המוכרת שם עירבבה אותו עם הידיים שלה אני מעולם לא נתקלתי במלון שעד כדי כך לא מכבד את עצמו ומרשה לעצמו להתנהג בצורה כזו ולהגיש אוכל שכזה באחד מן הימים דיברנו עם מישהו שהוא טען שהוא בעל המקום והתלוננו על האוכל שהייה נורא ותגובתו הייתה: "אני מצטער שהאוכל לא היה לכם טעים אבל אני אכלתי פה בערב והוא היה מאוד טעים" זאת התגובה האחרונה שהייתי מצפה לשמוע מבעל המלון ממש התאכזבנו מה שבטוח שאנחנו את הלקח שלנו למדנו ולחזור לשם בטוח שלא נחזור.

כספי, עלבון סוג הנזק :

הולידיי אין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה