פרטי התלונה

תלונות הולידיי אין

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סירוב להנפקת קבלה על תשלום לא מוצדק נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏08 ‏נובמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור ירושלים אזור:
העלייה 1 כתובת:
תיאור הבעיה:
כדרכי לקיים פגישות עסקים בבתי קפה/מלון נכנסתי לבית המלון, התיישבנו בלובי אני ושותפי לפגישה, לאחר כרבע שעה ניגשה אלינו מלצרית עם תפריטים ושאלה מה נרצה להזמין, כבדרך אגב היא ביקשה להודיע שחובה עלינו להזמין מהתפריט בסכום שלא יפחת מ-50 ש"ח, הדבר לא מצא חן בעיני אך מכיון שכבר הייתי באמצע הפגישה החלטנו להישאר בכל זאת, לאחר שהסתיימה הפגישה ניגשתי לדלפק לשלם, הוסבר לי שהזמנתי שתייה בסך של 23 ש"ח אך בכל זאת אני נדרש לשלם סכום של 50 ש"ח, בחוסר ברירה שילמתי 50 ש"ח לפקיד בשם "תומר",
בקבלה שקיבלתי הסכום הנקוב היה 23 ש"ח עבור כוס תה ומיץ תפוזים, לשאר הסכום ששילמתי לא היה זכר בקבלה, כשפניתי לפקיד וביקשתי קבלה על יתר הסכום ששילמתי (על כלום) הוא הסביר לי שאין לו אפשרות להוציא קבלה על יתר הסכום (27 ש"ח),
רק לאחר שהתעקשתי נחרצות לקבל קבלה על כל הסכום במלואו הוא הדפיס לי עוד קבלה על סך 26ש"ח עבור 2 מוצרים שכלל לא הזמנתי, כך שהסכום הכולל הגיע ל49 ש"ח והוא אפילו החזיר לי עודף ע"ס 1 שקל חדש.
ועכשיו, ברצוני לשאול האם זה הוגן שאני ישלם על מוצרים שכלל לא רכשתי ולא נהנתי מהם? וגם אם לטענתם זו מדיניות המלון לחייב את אורחיהם להזמין בסכום של מינימום 50 ש"ח האם אין לי את הזכות הבסיסית לקבל חשבונית על הסכום המלא ששילמתי?
ועוד דבר שאני לא מבין, איך הם מכניסים כסף לקופה בלי להוציא על זה קבלה? האם הם מלבינים שם כסף ??
בנוסף לכך, לאחר המעשה התקשרתי לבית המלון לשאול האם הישיבה בלובי מותנת בהזמנה של סכום מינימום, פקידה בשם "עדיה" הסבירה לי באדיבות שאין שום חובה להזמין בסכום מינימלי.

בתודה מראש
כספי סוג הנזק :
תגובת מנהל המלון פתרון נדרש :

הולידיי אין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה