פרטי התלונה

תלונות הולידיי אין

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏08 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
שפיפון 3 כתובת:
אילת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
במהלך השבוע שעבר הזמנתי חדר זוגי לי ולחברתי במטרה להפתיע אותה לרגל יום- הולדתה. לצערי חברתי הופתעה , אך לא ממני.
בהגיעי למלון קיבלתי מפתחות לחדר 204. לאחר שהתמקמתי בחדר , התגלה לי כי המיטה הזוגית היא בעצם שתי מיטות יחד שחוברו יחדיו. ביקשתי לטפל בנושא ולאחר כ חצי שעה נאמר לי להעביר את דבריי לחדר 508.
הגעתי לחדר והמתנתי לנציג המלון בכדי שימסור לי את הכרטיס המגנטי המיוחל. כשראיתי כי הנציג מבושש להגיע , פניתי בגפי אל הקבלה , שם נמסר לי כי חלה טעות ועליי לגשת לחדר 232. שוב לקחנו את חפצינו והגענו אל החדר. מה רבה היתה הפתעתי כי בחדר הנ"ל לא היה קומקום חשמלי (שסופק לי רק לאחר 24 שעות ואין ספור שיחות בנושא), וכי הערוצים בטלוייזיה נקלטים בצורה גרועה עד מחפירה. מה שהיה הכי חשוב הוא שנתמקם בחדרינו דבר שלקח כשעתיים מהרגע שהגענו וכל זאת לאחר כארבע שעות נסיעה ברכב.
בשבת בבוקר לא הספקנו להגיע לארוחת הבוקר ואיחרנו בכחצי שעה. ביקשתי מחברתי שתיגש אל חדר האוכל (שהיה פתוח) ותביא לנו שתייה כפי המגיע לנו בהזמנה (לינה+ארוחת בוקר). לפתע , אני שומע את אחת מהבנות שהיו באיזור חדר האוכל צועקת על חברתי כי אין היא רשאית לקחת שתייה מחדר האוכל וכי אנו נחוייב בעלויות, כל זאת בקול רם וכשמספר לא מועט של אנשים שומע את צעקותיה (ביניהם נופשים במלון). אין לתאר את תחושת ההשפלה שליוותה אותנו מאותו הרגע. כשניגשתי לשוחח עם הנציגה, היא פשוט צעקה עליי וביקשה לשלוח את הקב"ט , כל זאת כי ביקשתי הסברים למעשיה (בצורה נימוסית חשוב לציין).
בכדיי להוסיף חטא על פשע, סירבה אותה נציגה למסור לי את שמה.
את החופשה הנ"ל בטוח לא אשכח , אך לא מהסיבות הנכונות, שירות כ"כ גרוע לא ניתן כבר המון זמן. אבקש לקבל את מלוא כספי ששולם על שירות שלא ניתן / ניתן ברמה שהמילה בושה מחמיאה לה. אציין כי לא אקבל שום הטבה עתידית במלון הנ"ל , כי למלון כזה לא אחזור לעולם ואף אמליץ לכל אחד ממכריי לא להתקרב לשם.ראו הוזהרתם!
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי מלא פתרון נדרש :

הולידיי אין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה