פרטי התלונה

תלונות הולידיי אין

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏08 ‏מרץ ‏2007 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
אילת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
אתמול, הגיע לביתי מכתב התגובה שלך(למרות שהובטח לי ע"י גברת מיכל כי יווצר עימי קשר טלפוני) ובו אתה מציין כי נערך בירור יסודי ולא נמצא יסוד אמיתי לטענותיי.
א. במכתבך , אתה מציין כי המנהל התורן במלון פגש אותנו ושוחח עימנו - שקר מוחלט! לאחר מקרה המיץ , ולאחר שחברתי רצה אל חדרנו בוכה , אני דרשתי בכל תוקף לשוחח עם מנהל המלון , וכשזה לא היה נוצר קשר טלפוני עם אדם אשר הזדהה כמנהל המלון , אשר חוץ מהשיטה הישראלית הרגילה שבה הוא התנצל שוב ושוב , לא נתן מענה אמיתי לטיעוניי העינייניים.
ב.במכתבך אין ולא פעם אחת התנצלות על תחושותינו ועל צעקותיה והתנהגותה המחפירה של מנהלת חדר האוכל ("דרך ארץ קדמה לתורה") , כאשר זו צעקה על חברתי בפרהסיה , כאילו היתה גנבת וכאילו לא שילמה בעבור "החופשה" (אם אפשר לקרוא למה שעברנו חופשה) במיטב כספה.
ג. ציינת כי שמחת לשמוע שניתנה לנו האפשרות להחליף את חדרנו לחדר עם מיטה זוגית - שכחת לציין את העובדה כי עברנו מסע מייגע של יותר משעתיים עד שקיבלנו את החדר המיוחל , וכי טרם הגעתי יצרתי קשר 4! פעמים עם בית המלון וציינתי , כי אני מעוניין בחדר עם מיטה זוגית בלבד (יעיד על כך פלט השיחות היוצאות מהנייד שברשותי).
ד.במכתבך הבעת התנצלות על כך שערכת הקפה הגיעה באיחור רב וכי הקליטה של ערוצי הטלוייזיה היתה משובשת - "ממש שמחתי" על הזדהותך בצערי הרב.
בוא נסכם את מה שקיבלתי בעבור כספי :
1. נופש: לאחר ארבע שעות נסיעה , טורטרתי עוד שעתיים בכדי למצוא לי ולחברתי חדר העונה לדרישותינו הידועות מראש.
2. ארוחת בוקר - ביום אחד לא אכלנו , וביום השני כשהגענו באיחור של כחצי שעה וביקשנו למלא בקבוק מיץ תפוזים , מנהלת חדר האוכל (שאני אישית הייתי מתבייש אם היא הייתה אחת מעובדותיי) צועקת על חברתי ,כאילו גנבה את השתייה וכל זאת כאשר נופשים נוספים עדים לאירוע ( ובמידת הצורך יעידו על כך , היכן שיידרשו)
3. ציוד מינימלי המסופק בכל חדר מלון נורמלי כמו ערכת קפה וטלוייזיה - לא סופק לנו.
על מה בדיוק שילמתי?
ע"פ התגובה במכתבך , נדמה כי : או שלא ביצעת ברור מעמיק כפי שאתה טוען (מכתבך מלא באי דיוקים - בלשון המעטה) , או שאת המכתב כתב אדם אטום לרגשות אדם.
בכדי להוסיף חטא על פשע , אתה מציע "כמחווה של רצון טוב" להעניק לי 20% הנחה בחופשתי הבאה באחד ממלונות הולידיי אין - ע"פ תשובה זו אינני יודע אם קראת את מכתבי הקודם עד סופו , אך אני לא אגיע בכל ימיי חיי לחופשה באחת ממלונות רשת הולידיי אין!!!
לא אשקוט ולא אנוח עד שאקבל את כספי בחזרה!
לא אהסס להשתמש בכל האמצעים החוקיים העומדים לרשותי , לרבות פנייה לכליי התקשורת, למועצה להגנת הצרכן ולערכאות משפטיות.
במלון אשר מתיימר לרמת אירוח גבוהה , קיבלתי יחס ושירות שהמילה "בושה וחרפה" עושה עימו חסד
ממתין לתגובתך.
עלבון סוג הנזק :
החזר כספי מלא פתרון נדרש :

הולידיי אין שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה