פרטי התלונה

תלונות רשת שרתון

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הריסת החופשה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏11 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
מלון הרודס פאלאס כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 11-14/06 התארחנו במלון הרודס אילת, חופשה שאמורה הייתה להיות מהנה אילולא מס' ארועים שהרסו אותה והפכו אותה לבילתי נסבלת.
ביום א' נחנו צהריים בחדר מהדרך הארוכה, הטלפון בחדרנו צלצל בשעה 15:00 כדי להציע לנו לשדרג את חדר האוכל- תמורת 25 ש"ח- החוצפה של המלון להפריע לאורחיו בשעות הצהריים חזרה על עצמה מדי יום ותמיד "בתזמון המושלם" .
למחרת בבוקר בשעה 9:00 השכמה בלי שביקשנו- החדרנית נוקשת בדלת ומעירה אותנו משנתנו כדי לסדר את החדר.
בחדר האוכל שוק- התור מסתרך לו, אין שום ארגון מצד המלון, הכלים לא נקיים מפאת העומס, ולאחר המתנה ארוכה בעמדת החביתות בבוקר מסתבר שאזלו מצרכים (כמו פטרוזיליה) בסיסיים.
כשמגיעים לבריכה הצוות לא יודע מימינו ומשמאלו- אחד לא מאשר מזרן ים בבריכה בעוד שהשני הוא זה שניפח לנו את המלון. המצילים מאיימים שנצא מהבריכה ושיזמינו בטחון לסלק אותנו, גם לאחר שפנינו לאזור שמנהל הבריכה בעצמו הגדיר לנו כמותר למזרנים פנו אנשי בריכה נוספים אלינו והפריעו את מנוחתנו.
בקיצור החוצפה של אנשי צוות המלון עוברת גבולות וקובעת סטנדרטים חדשים בחוצפה (או בחופשה)- אם בעבר שילמת כדי לנפוש בהרודס אתה משלם כדי להתעצבן. הגענו בגלל היופי ולא נחזור לעולם בגלל השרות הדפוק.
עוגמת נפש סוג הנזק :
שיפור איכות השרות פתרון נדרש :

רשת שרתון שירות לקוחות

, תגובה:
סמנכ"ל שם ותפקיד:
גב' הנכבדה,
ברצוני להודות לך על הזמן ותשומת הלב בפנייתך אלי באמצעות אתר האינטרנט "תלונות".
תגובה:
אנו עושים את מיטב המאמצים להנעים את שהייתם של אורחינו ומכתבים כשלך תמיד מצערים אותנו אך יחד עם זאת עוזרים לשפר את רמת שרותינו.

ברצוני להתייחס לכל הערותייך בנפרד:.
אני מצטער שמנוחתכם הופרעה על ידי פקידת דלפק המסעדות, אתכם הסליחה. הפקידים תודרכו שוב על לא להתקשר לחדרים בשעות המנוחה.

מחלקת משק הבית מתחילה לנקות את החדרים בשעה 09:00 (במלון עסקים מוקדם יותר). על מנת לא להפריע את מנוחת האורחים בכל חדר קיים שלט "נא לא להפריע", כאשר צוות עובדינו נתקל בשלט כזה, פרטיות ומנוחת האורחים נשמרת.

נושא חדר האוכל ורמת השירות הועברה למנהל מזון ומשקאות אשר ידאג בכל דרך למניעת השתרכות תורים. יש לציין כי התורים נובעים מעומס שנוצר כאשר כל אורחי המלון מגיעים בבת אחת לחדרי האוכל.

על פי הוראות בטיחות בריכה של משרד הפנים השימוש במזרני ים אסור בבריכה ומותר רק בחוף הים וזאת מסיבה בטיחותית ושמירה על שלום המתרחצים. אין המציל יכול לפקח ולהציל מתרחץ שנפל המזרון ונמצא בסכנת חיים. צר לי כי נמנע ממך השימוש במזרון, אך הפיקוח על חיי אורחינו עומד בראש מעינינו.

כאורחים חשובים לנו ועל מנת להוכיח כי אנו יודעים להעניק שירותים ברמה גבוהה יותר, בשהייתך הבאה נשמח להעניק לך ולבני משפחתך 25% הנחה. אנא תאמי את מועד האירוח עם מחלקת ההזמנות והציגי מכתב זה כאסמכתא לזיכוי חשבונך.

אני מקווה כי תינתן לנו הזדמנות נוספת לארח אותך ואת בני משפחתך ולהחזירכם לחוג לקוחותינו הקבועים והמרוצים.


בכבוד רב
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה