פרטי התלונה

תלונות רשת שרתון

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
א-כ-ז-ב-ה נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
את חופשת חול המועד סוכות בחרנו להעביר במלון שרתון מוריה באילת, את הבחירה עשיתי לאחר שהייתי מספר פעמים במלונות הרשת ומאוד נהנתי מהשהות בהם.
הגענו ביום ראשון וקיבלנו דף מידע לאורח לפיו התברר לנו שלמרות שעות הכניסה לחדר שהיו מפורסמות עם ההזמנה, יש עדכון לגבי שעת היציאה שכן הפינוי ביום חמישי ויש אורחים שמגיעים לסופ"ש.. על כן התבקשנו לפנות את החדר ב- 11 בבוקר... כמובן שבשביל תמריץ נוסף הציעו לנו לפנות בשעה 10 את החדר ולהיות שותפים להגרלה של לילה אחד על בסיס ארוחת בוקר באמצע השבוע...
בנוסף, למלון אין מספיק מקומות חניה - ישנו חניון תת קרקעי ומי שתופס תופס, מי שלא תופס יכול לרכוש כרטיס חניה יומי במחיר של 20 ש"ח ליום....
בכדי להיכנס לחדר כושר/ג'קוזי על כל אורח לשלם 30 ש"ח ליום...
ואם במקרר חפצה נפשי אני צריכה לשלם עוד כמה שקלים (נדמה לי שעשרה שקלים ליום) בכדי לקבל מפתח - כי הוא נעול!!
כואב הלב שאחרי שעושקים אותנו עם מחירי חג -מעל 3000 ש"ח לזוג עבור 4 לילות על בסיס לינה וארוחת בוקר- עוד צריך להוסיף כסף על התוספות הללו..
ממש התאכזבנו. ביום שלישי, לאחר כחצי שעה בחיפוש אחר חניה (ללא תשלום), הרגשנו שחייבים לדבר! פנינו בתלונה לפקיד הקבלה (גיל) וקיבלנו את התשובות הרצ"ב:
חניה - זו בעיה של עיריית אילת ולא של המלון, האמנם?!
חדר כושר/ג'קוזי נחשב כאקסטרה ולכן בתוספת תשלום.
מיני בר - עשו לנו טובה וקיבלנו מפתח ללא תשלום. תודה!
בנוסף, הופננו לפרוק את זעמינו על טופס משוב שהמנכ"ל קורא אישית, כשביקשנו לקבל מענה אנושי מיידי ולא דף נייר אמרו לנו שמנהל תורן (פרנק) יחזור אלינו במהלך השהות שלנו במלון, כמובן שאף אחד לא חזר...
כך מוצג המלון מעל דף האינטרנט שדרכו ביצעתי את ההזמנה (הדקה ה-90)-
שירותי המלון: גקוזי, חדר כושר, מרכז מידע לתיירות, בר, בריכה חיצונית, ספא, בריכת חיצונית מחוממת, בריכת ילדים, גישה לנכים, דיסקוטק, חדרי לא מעשנים, חוף ים פרטי, חניה פרטית, כספת אישית, מועדון לילדים, מספרה, מרכז עסקים, ניקוי יבש, סאונה, סניק בר, פינת גיהוץ, צוות בידור, שירות חדרים, שירותי שמרטף, מעלית שבת, שירות כביסה, מסעדות, מרכז קניות, משחקי וידאו, מכון יופי, טניס שולחן, חדר אוכל.
אבזורי חדר רגיל:, שירותים צמודים, מקלחת, אמבטיה, טלפון, מיזוג אויר, טלויזיה, רדיו, מייבש שיער, כספת אישית, מרפסת, מיני בר, חימום, חיבור לאינטרנט.
באף מקום לא צויין שיש דברים שעולים כסף בנוסף למה שכבר שולם. בהסתכלות שלי באתר של שרתון מוריה, יש עדכון שחלק ממתקני הספא בתוספת תשלום, חלק?! מה בחינם בדיוק? הבריכה?!
יש לציין כי את תלונה זו אני רושמת כחודש ימים לאחר החופשה, מתוך ציפיה שאקבל יחס כלשהוא מהמלון לאחר שיקראו את המשוב שלי, כמובן שלא זכיתי לשום התייחסות..
חוסר תמורה סוג הנזק :

רשת שרתון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה