פרטי התלונה

תלונות רשת שרתון

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עוגמת נפש שאין לתאר נושא התלונה:
‏יום שישי ‏01 ‏דצמבר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני ובעלי שהינו במלון "סיטי טאוור" ועברנו בילוי מענה במקום מהנה בערב יום שישי הגענו לארוחת ערב כמו כל האורחים במלון, ומשום מה המלצרית הייתה עצבנית (לא עלינו) אבל את הכעס שלה הוציאה על בעלי העיפה כוס בשולחן למול כל האורחים ואפילו לא ניגשה להתנצל על-כך. נאלצנו לעזוב את הארוחה בגלל אי נעימות שנגרמה לנו לעיניי כל האורחים במלון, ועלינו לחדרנו.
בשעה 11:00 בלילה נשמע רעש של פתיחת הדלת ונכנסה אלינו לחדר המפקחת אני חוזרת בשעה 11:00 בלילה, מה יש למפקחת לעשות בשעה כזו אצל אורחים במלון? יום למחרת בשעה 14:15 בצהריים היה לנו תור לספא כמובן שסוף שבוע לא הלך לנו היינו צריכים לחכות עד שעה 15:40 כדי להכנס לספא.
וזה לא הסוף.
ביקשנו לדבר עם אחראי במלון, האחראית קיבלה את הטענות ואמרה שתעביר את זה הלאה למנהלת יחסי ציבור וטענה שהיא תחזור אליי כבר ביום ראשון, משום מה לא חזרה אליי, התקשרתי מס' פעמים לגב' והשארתי הודעות והגב' לא חוזרת.
ביום ד' התקשרתי וזעמתי נורא עד שהגב' החליטה להועיל בטובה ולחסור אליי, שמעה את טענותיי שהיו ללא סוף, ואמרה לכל המאוחר מחר אני יחזור אלייך אם תשובה אני יבדוק מול הצוות, ומה נראה לכם היום יום רביעי הבא והגב' עדיין לא חזרה עם תשובה.
עוגמת נפש כזו מעולם לא הייתה לי.
סיטי טאוור, לא מומלץ!!!
עוגמת נפש סוג הנזק :
לפחות יחס פתרון נדרש :

רשת שרתון שירות לקוחות

, תגובה:
שרתון סיטי טאואר - הנה שם ותפקיד:
תשובה לאורחת נשלחה כבר ב - 10.12 לאחר שיחה עמה. תגובה:
נמסר במכתב פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה