פרטי התלונה

תלונות רשת שרתון

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
חדרי מלון מוזנחים ועלובים במחיר גבוה נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏25 ‏ינואר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,

הזמנו דרך וואלה טורס 2 לילות בין התאריכים 25.1-27.1 לשרותון מוריה טבריה.

בבואנו למלון קבלנו חדר בקומה 3 - המיועדת לשיפוצים. החדר מוזנח, חדר אמבטיה מלולכלך, טפטים קרועים והחדר כולו נראה עלוב. המלון החליף לנו את החדר לקומה מעל וגם שם מאחר והקומה מיועדת לשיפוץ החדרים נראים כמאהל בדואי משודרג. לאחר דין ודברים סוער הוחלט לתת לנו חדר בקומה 6
- חדר מפואר כמצופה ממלון כמו שרתון.

1. מדוע הספק שמוכר את הדיל לא מדווח על כך שבמלון שתי קומות המיועדות לשיפוץ והחדרים עלובים.
2. מדוע מלון שרתון מרשה לעצמו למכור חדרים מסוג זה ולכנותם חדרים בדרגה קלאסיק.

מדוע הכניסה לספא במלון שרתון צריכה לעלות 25 ש"ח לאדם ליום?
כל אלה גרמו לנו תחושה רעה. את החצי הראשון של היום בו הגענו היינו עסוקים בהחלפת חדרים ובשכנוע הנהלת המלון כי נגרם לנו עוול.
עם זאת, ראוי לציון וכל הכבוד למנהל הקבלה שגילה תושיה והבין את חומרת התנהגות המלון והציע לנו חלופה הוגנת.

זהבה פייביש
עוגמת נפש סוג הנזק :

רשת שרתון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה