פרטי התלונה

תלונות רשת שרתון

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע ביותר נושא התלונה:
אזור אילת אזור:
הרודס פאלאס אילת כתובת:
תיאור הבעיה:
בתאריך 15/3/07 התארחנו במלון הרודס אילת, חופשה שאמורה הייתה להיות מהנה אלמלא השירות במלון וכל צורת ההתנהלות שלו לא היו כ"כ גרועים.
ביום שישי באו לנקות את החדר ואמרנו למנקה ולאחראית שהייתה איתה שאין צורך, שמנו פתק "נא לא להפריע" אך זה כנראה לא הזיז למנקה שדפקה לנו בדלת ביום שישי בערך בשעה 15:30 בדלת והפריעה לנו לנוח.
בנוסף בערב הייתה חלוקת מתנות וגם אז דפק מישהו בדלת למרות השלט "נא לא להפריע" כדי לתת את המתנה- כאילו שהוא לא יכל לבוא אח"כ.
בנוסף כל ההתנהלות של המלון היא כזו מטופשת- צריך להזמין מקום לארוחת ערב עד שעות אחה"צ, אז בדפים שמחלקים בהגעה למלון רושמים טלפון שגוי של דלפק ההזמנות, אז מתקשרים לדלפק הקבלה אז מתחילים להעביר אותך מאחד לשני ובסוף מנתקים את השיחה לאחר המתנה ארוכה- בסוף מזמינים מקום ואז אומרים שצריך להגיע בזמן אחרת לא יישמר מקום ויכול להיות שלא יהיה לנו מקום (סליחה, אני צריכה להחליט מראש מתי אני אוכל? בד"כ אפשר לבוא מתי שרוצים לחדר אוכל והמלון צריך לדאוג לווסת את הישיבה ואף פעם לא נתקלתי בבעיות), בערב הולכים לחדר אוכל בדיוק בזמן, מגלים שצריך לצאת מהבניין למעין גשר חיצוני ולעמוד לחכות בחוץ בקור (אפילו היה טפטוף של גשם) ואפילו ביום שישי חיכינו כמעט 15 דקות בחוץ כי יש רק מארחת אחת בכניסה וההפנייה לשולחנות מאוד איטית (כן בגלל זה הייתי צריכה להיות חולה אחרי שבוע עם חום ודלקת בגרון), כמובן שגם כשמתיישבים הישבה בשולחנות לשניים מאוד צפופה- בוא נאמור שדי צפוף לעבור בינהם כי הם כ"כ קרובים אחד לשני ומי שבשולחן לידך פשוט ממש יכול להקשיב לכל מילה שלך וגם לאנשים גבוהים ממש לא נוח בגלל הצפיפות. (אם מזיזים קצת את השולחן מהקיר/חלון מאחור אז כבר פולשים למעבר)
בנוסף השירות בחדר אוכל מתחת לכל ביקורת, לא מציעים שתיה לאורחים, וגם כשמבקשים כל דבר צריך לבקש לפחות פעמיים שלוש, תמיד כשעורכים את השולחנות חסר משהו- פעם זה כפית, פעם קפה, פעם סוכר, פעם ספל, פעם לקחו את הסכו"ם כשפינו ולא הביאו אחר וכמובן שכדי לקבל שירות צריך הרבה סבלנות ולנסות לסמן למלצרים שייגשו ולבקש גם כל דבר יותר מפעם אחת כי שחכו וכו'.
בכלל מרגישים בחדר אוכל כמו בשוק, הכלים בחלקם לא נקיים, המלצרים צועקים אחד לשני מעל הראש של האנשים, הדלפק קפה בבוקר עמוס מאוד ועומדים שעה בתור כדי לקבל קפה נורמלי, בקושי מרגישים שיש ארגון מצד המלון וכו'
בנוסף רציתי לציין שלא יזיק לכם להשקיע במועדון של המלון במקום למקם אותו באיזור צידי (בערך מתחת לחדר אוכל), כאשר המקום נראה כאילו לא סיימו את בנייתו, צינורות עוברים מעל לראש האנשים ומרגישים כמו באתר בנייה- פשוט בזיון!
לסיכום- החוצפה של אנשי צוות המלון עוברת גבולות וקובעת סטנדרטים חדשים בתת שירות- הרודס מפארים את עצמם כ"כ בכל מקום וגובים המון המון כסף אבל אתה משלם רק כדי להתעצבן ולהרגיש שפשוט דופקים אותך ומזלזלים בך כלקוח.
כשעזבנו כתבתי משוב בטפסים שלהם וכתבתי שם עוד דברים שבטח כבר שחכתי לפרט פה, מיותר לציין שלא קיבלתי מהם כל תגובה לתלונתי עד היום, חודש אחרי השהייה במלון!!! הדבר רק מחזק בעיניי את התחושה שאצלכם שהל'קוח רק משלם ביוקר ואח"כ תקוע עם יחס שכלל לא הולם מלון שמתיימר לומר שהוא אפילו יותר מ-5 כוכבים.
עוגמת נפש סוג הנזק :
שיפור איכות השירות במיידי! פתרון נדרש :

רשת שרתון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה