פרטי התלונה

תלונות רשת שרתון

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גניבה ע"י עובדת משק מהחדר . נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏17 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
אילת כתובת:
הרודס פאלאס סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריכים 14.6-17.6 התארחנו במחלון הרודס , האירוח היה חויה מושלמת עד
ליום העזיבה , ביום העזיבה ב - 17.6.07 הורדנו את מרבית חפצינו לפני ארוחת
הבוקר כאשר החדר טרם נמסר בקבלה. כשחזרנו מארוחת הבוקר בשעה 10:10 לחדרינו מצאנו להפתעתינו את עובדת המשק שזרקה את כל התכולה שהיתה במקרר , "ודאגה להעלים שקית עם חולצה חדשה . פנינו לקב"ט מישל הוא בדק עם עובדת המשק את האירוע וטען שהעובדת לא לקחה את החולצה , בנוסף פנינו לקב"ט נוסף שבדק את האירוע וגם הקב"ט הנ"ל טען שהעובדת לא לקחה והפנה את אשת יחסי הציבור , אשת יחסי הציבור דאגה ל"פרגן" לעובדת המשק על - כך שדואגת לנקות את החדר בזמן, שאלה את עלות החולצה והבטיחה שתבדוק שוב עם הקב"ט הראשי . אינני יכולה לתאר את עוגמת הנפש שנגרמה לי וכמובן הטיפול
של הנוגעים בדבר . כמו כן ברצוני לציין שהועבדת נכנסה ללא רשות לפני מסירת החדר לקבלה ולפני השעה שהחדר אמור להימסר רישמית כאמור 11:00 בבוקר .
עוגמת נפש סוג הנזק :

רשת שרתון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה