פרטי התלונה

תלונות רשת שרתון

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכתב תלונה על מלון סיטי טאוור בתל אביב נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏20 ‏יוני ‏2007 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
תיאור הבעיה:
ב-20.6 חגגנו את חתונתנו ש ל מ' וג' והחלטנו לסגור על דיל מראש דרך ספא אינפו "ליל כלולות" הגענו למלון נעמדנו שם חצי שעה בגלל אי הבנה וביקשתי מהבחור מהקבלה תן לי לעלות לחדר ואני יפתח את התיק ויסדר איתך הכל אבל אוזניים אטומות עקשן שרק אחרי חצי שעה עלינו לחדר שעליתי לחדר התקשרתי לחב' ההזמנות כדי לבדוק את הנושא והבחור שדיבר אתי היה בשוק ואמר לי שרק בצ'ק האוט את משלמת ולא לפני אחרי שירדתי והסברתי לו שהוזמן עוד לילה מחברה אחרת ושאת זה משלמים ביציאה.
הזמנתי ליל כלולות שזה כולל:
חדר מפואר בקומה הגבוה-קיבלנו
סידור פרחים - קיבלתי 3 פרחים במקום עלי כותרת מפוזרים לא כפי שנאמר לי
פלטת גבינות לא קיבלנו
סלסלת פרות ושוקולדים קיבלנו רק סלסלת פרות
שמפניה ומים מינירלים לא קיבלנו מים
ירדתי לקבלה לומר לו שלא קיבלתי עלי כותרת הוא אמר לי אל תדאגי
שתחזרי מחתונה תקבלי זאת הפתעה
כשחזרתי הכל אותו דבר.
ביום למחרת ירדתי לספא כדי להזמין מסאג' ביקשנו לדעת למתי אפשר להזמין את המסאג' באיזו שעה שאלו מה מספר החדר ולפי זה החליטו לא מגיע לכם נאמר לנו ע"י אחת בלונדינית אז אם נפל לכם הרשת במחשב היא יכלה להגיד בצורה יפה ומכובדת אבל פה היא קבעה עובדה נעמדנו שם כמו 2 חסרי אונים אני ובעלי ממש מושפלים באנו להנות וקיבלנו יחס מגעיל.
ועוד פעם הסברתי לה שאני הזמנתי חבילת ליל כלולות שזה כולל ספא ומסאג' לכל אחד מבין הזוג אולי היא לא הבינה אבל יש צורה לבוא ולהגיד רק אחרי ההסבר היא אומרת שיש בעיה במחשב שהיא יכלה להגיד מהתחלה ולא לבוא ולתת עובדה.
ניגשנו לג'קוזי פגשתי חברה אחת מהספא ניגשה אלינו ואמרה לנו להוציא אותה או שהיא מחייבת אותנו ב100 ש"ח היא לא באה שאלה ישר קבעה עובדה, בעלי הסביר לה שהבחורה לא הגיעה איתנו אז למה אנחנו צריכים לשלם.
בעלי לא יכל לסבול את ההתנהגות שלה ועלה לחדר אני באה לעלות אחרי 10 דקות בחורה מהספא צעקה לי "את עם המגבת תחזרי את המגבת עכשיו"
כולי רטובה אמרתי לה אני יעלה לחדר התנגב התייבש ויחזיר לך אותה.
טוב זה בסדר ירדתי לספא לקבל מסאג' וזה בסדר החזרתי לה את המגבת.
לפני שירדנו בצהריים תיכננו להישאר ולעשות שבת חתן במלון אבל אחרי שהכרנו את השירות החלטנו לוותר על הרעיון וכבר באותו לילה רציתי לעזוב וללכת כי ממש נעלבתי לא ציפיתי שכך יהיה ליל הכלולות שלנו חשבנו אחרת מלון 5 כוכבים אבל שרות על הפנים.
את השבת חתן העברנו בסוף במלון דניאל בהרצליה ושם הרגשנו יותר טוב ולא התאכזבנו.
הטיפ שלי הוא לחשוב טוב טוב לפני שסוגרים ליל כלולות יש לבדוק טוב טוב
מניסיון על בשרי.


עוגמת נפש סוג הנזק :

רשת שרתון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה