פרטי התלונה

תלונות רשת שרתון

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות קלוקל, רעש בלתי נסבל מהופעה בלובי בלילה נושא התלונה:
‏יום שני ‏03 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
שרתון אילת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בין התאריכים 03.09.07-06.09.07 התארחנו אני ובן זוגי במלון שרתון אילת. בהגיעו שיכנו אותנו בקומה הראשונה של המלון בחדר 133. החדר ממוקם במעין יציע מעל הלובי (קומת גלריה). הלובי כמובן רועש מאוד ברוב שעות היממה אך כאשר סוגרים את דלת החדר, הרעש כמעט בלתי מורגש ולכן לא ביקשנו לעבור חדר מייד. בלילה השני לשהותנו, בשעה 21:00 נערך בלובי המלון אירוע בידור שכלל שירה חיה ומוסיקה בעוצמה בלתי נסבלת. החדר שלנו מוקם ממש מעל הבמה, הרעש בחדר היה גבוהה עד כדי כך שאפילו שיחה פשוטה בחדר היתה בלתי אפשרית שלא לדבר על מנוחה או שינה. התקשרנו לקבלה, הפקידה הודיעה שתבדוק ותחזור אלינו. חצי שעה מאוחר יותר לאחר שלא התקבלה שום תגובה מהקבלה, ירדתי ללובי וביקשתי לשוחח עם המנהל התורן. הופיע אדון בשם אוהד, שגם הוא אמר שיבדוק מה יוכל לעשות. כרבע שעה מאוחר יותר הוא התקשר לחדרנו ושוחח עם בן זוגי, הוא הבטיח שיבקש להחליש את הווליום של ההופעה ובכל מקרה ההופעה תסיים בשעה 22:30 (להזכירכם שהשעה הייתה לפני 22:00 ואנו כבר סובלים מהמוסיקה קרוב לשעה). כיוון שהמוסיקה לא נחלשה, ונדמה שאפילו התחזקה, ירדתי שוב ללובי ושוב שוחחתי עם אוהד. הוא ציין בפני שהאירועים האלו הם עניין שבשגרה במלון (כמובן שאף אחד לא טרח לידע אותנו כאשר התקבלנו למלון) הוא נתן לי להבין שידיו כבולות "ובכלל" אמר "כל אורחי המלון נמצאים בלובי" כאילו שהעדפותיהם של רוב אורחי המלון מכתיבות את שעות המנוחה... הוא אמר שהוא לא יכול להתחייב שאירועים כאלו לא ישנו בימים הבאים. עוד הוסיף שהוא היה מציע לנו לעבור חדר אבל... האפשרות לארוז את כל מיטלטלנו בעשר בלילה כאשר אנו מתכוננים לשנת לילה לא נראתה לי אופציה מתקבלת על הדעת. אני מצידי טענתי שאם הופעות בלובי הם עניין שבשגרה מדוע לא מיידעים את האנשים שמשתכנים בקומת הגלריה עוד בשלב הצ'ק אין ומאפשרים להם לבחור. ובכלל מלון שמכבד את עצמו (ברמת חמישה כוכבים) לא מקצה חדר מיוחד אטום לרעש עבור אירועים קולניים כל כך. אוהד הבטיח שתלונתי נרשמה ומישהו מההנהלה הבכירה יתיחס לתלונתי למחרת. הרעש אכן הסתיים ב22:30, אך אינו רואה מדוע היינו צריכים לסבול כשעה וחצי כאשר שילמנו במיטב כספנו עבור מנוחה שלווה. כמובן שאף נציג מההנהלה לא טרח לחזור עם תגובה או התנצלות למחרת. מאוד מעליב. בלילה הבא נערכה חתונה בחצר בצד השני של החדר, כמובן שגם הפעם הרעש היה בלתי נסבל ולא יכולנו להנות ממנוחה, אלא שהפעם בעקבות העדר התיחסות, לא טרחנו להתלונן. הייתי שמחה לשמוע איזשהי התנצלות או התיחסות מהנהלת המלון, ולדעת שאירועים כאלו לא ישנו עבור אורחים אחרים. לנו נראה שלא נשוב וננפוש במלון ולא נמליץ למי ממכרנו לעשות כן.
בברכת שנת בריאות ואושר
רחלי
עלבון סוג הנזק :
התנצלות או התיחסות מהנהלת המלון, ופיצוי כלשהו על עוגמת הנפש והעלבון. פתרון נדרש :

רשת שרתון שירות לקוחות

, תגובה:
אורלי כהן- מזכירת הנהל שם ותפקיד:
הלקוחה פנתה אלינו דרך אתר נוסף, דו"ח שירות, שוחחתי עימה טלפונית וסוכם שמכתב מסודר ישלח לביתה. תגובה:
מכתב התנצלות נשלח לבית הלקוחה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה