פרטי התלונה

תלונות רשת שרתון

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
סיוט של חופשה במלון שרתון - אילת נושא התלונה:
‏יום רביעי ‏05 ‏ספטמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
אילת סניף חברה:
תיאור הבעיה:
שלום.
לפני כשבועיים נסענו לאילת למלונכם, בידיעה ברורה שאנחנו הולכים להתפנק ולהנות ממלון בדרגת 5 כוכבים ולהעביר בו את החופשה שלנו.
מה שבפועל קרה הוא אחת החופשות המזוויעות והביזאריות שיכולנו לדמיין עלי אדמות.
בשנייה שנכנסו לחדר כבר הבנו שיש בעיה עם הדלת.
היא לא נסגרת בקלות...וכשהיא נסגרת היא נועלת אותך מבפנים כמעט בלי יכולת לפתוח אותה. אמרנו "מילא, קורה...נזמין מישהו שיסדר את זה".
התקשרנו לקבלה והפקידה אמרה שמיד היא שולחת מישהו שיסדר את זה.
זה היה בשעה 14:30 לערך. בינתיים הדלת הייתה נעולה ומשך כשעתיים וחצי אף אחד לא טרח לבוא ולחלץ אותנו מהחדר הנעול.
רצינו להסתובב באילת קצת , ולטייל , אבל נבצר מאיתנו לעשות זאת בשל הדלת הנעולה והחדר התקוע. וגם כמובן בגלל שחיכינו כל כך הרבה שעות.
החלטנו להתקשר שוב ולראות מה קורה ושוב הפקידה אמרה שהיא שולחת מישהו.
הפעם (סביבות 17:45) הגיע באמת מישהו מהאבטחה (לקח לי כ-10 דקות לפתוח לו את הדלת בסוף הצלחתי!) שנכנס לחדר וסגר את הדלת מה שכמובן נעל את שלושתינו בחדר משך כ-10 דקות. במהלכם הוא דופק בחוזקה על הדלת ועל המנעול.
בסופו של דבר הוא הצליח לפתוח אותה ואמר שהוא יורד להביא צילינדר חדש לדלת. הוא לא חזר.
חצי שעה עוברת ואף אחד לא בא. התקשרנו שוב לקבלה שייצרו איתו קשר והוא אמר שהוא כבר מגיע.
הנה הוא מגיע...אבל בלי צילינדר. "זה לא בעיה שלנו" הוא אומר, זו בעיה של האחזקה...(מה זה אמור לעניין אותנו האורחים????) הוא קורא לאחזקה בקשר.
האחזקה מגיעים תוך מספר דקות ומתחילים להתווכח בינהם של מי האשמה...של האבטחה או של האחזקה???
לאחר מכן האיש מהאחזקה מוציא פטיש ומתחיל לדפוק איתו על המשקופים של הדלת, עוד 10 דקות של דפיקות מרעישות (אחלה חופשה שקטה ומרגיעה)
בסופו של דבר הוא לא ממש מצליח לפתור את הבעיה, רק קצת יותר קל לסגור את הדלת אבל עדיין קצת קשה לפתוח, ודי צריך לריב עם הדלת.
זה הכי טוב שהוא יכול היה לעשות.
זה כבר היה יותר מדי.
התקשרנו לקבלה וביקשנו לעבור חדר. הגיעה מנהלת תורנית נחמדה בשם חנה שאמרה שמחר הרבה עוזבים את המלון והיא תעביר אותנו חדר.
היא אמרה ש"אין צורך שאנחנו נחפש אותה, מחר עד 13:00 היא כבר תמצא אותנו".
טוב זה לא קרה כמובן. ובשעה 13:45 אני כבר הלכתי בעצמי לקבלה וביקשתי להחליף את החדר לחדר אחר והם עזרו לי בכך (מישהו בשם גיא אני חושב).
החלפנו חדר בשעה 14:00 אחרי יום שלם של טירטורים והחלטנו שוב לישון שנת צהריים בחדר החדש (גם בו הייתה בעיה קלה עם המנעול של הדלת, הפעם לא קריטי אבל גם מעצבן).
שמנו בדלת את השלט "נא לא להפריע" (!!!) במיוחד.
אחרי כרבע שעה בעודינו במיטה אנחנו שומעים איש אחזקה (או אבטחה או כל אחד אחר אצלכם שיש בבעלותו מפתח מאסטר לדלתות המלון) קורא למישהו אחר:"אני יכול לפתוח פה את כל הדלתות אם אני רוצה" ואני שומע אותו ממש צמוד לדלת שלנו.
זה הקפיץ אותי מהמיטה והתקרבתי לעבר הדלת כאשר אני שומע אותו ממשיך :
"אתה רוצה שאני אפתח את זאת? אין בעיה תראה איך אני פותח אותה...."
ו....פשוט הכניס את המפתח ופתח לנו את דלת החדר!!!!
אני עומד עם תחתונים בלבד, אשתי גם לא הייתה לבושה אבל למזלי במיטה והוא לא הצליח לפתוח את הדלת עד הסוף כי זינקתי לעברה וסגרתי עליו בכוח את הדלת תוך כדי קריאה לעברו שיסגור אותה מהר.
התלבשתי במהרה ויצאתי אבל הוא כבר נעלם...כנראה מהבושה או לא יודע ממה בדיוק.
אני ואשתי היינו בהלם טוטלי אני פשוט רציתי לקבור את עצמי באדמה והצטערתי על הרגע הזה שהתקרבנו למלון שלכם.
פשוט בושה בושה בושה.
הצטערנו שבחרנו בבית מלון זה וכשיצאנו משם, ידענו שלשרתון - לא נחזור.
כל הארבע אפשרויות מהרשימה סוג הנזק :
משאיר לשיקול דעת המלון. פתרון נדרש :

רשת שרתון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה