פרטי התלונה

‏יום שישי ‏28 ‏דצמבר ‏2007 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
בין התאריכים 28/12/07-29/12/07 שהינו אני ובן זוגי, בפעם הרביעית במספר במשך שנתיים שאנו מתארחים אצלכם, חשוב לציין שכל הפעמים לפני זה הוקסמנו מהשירות האדיב. הפעם החלטנו לשדרג את החבילה וסגרנו דרך חברת "וואלה טורס" חבילה של "לילות משי לבנים" לפני שסגרנו את החבילה החלטנו לא להסתמך אך ורק על מילותיה של נציגת השירות אלא נכנסנו לאתר של המלון ושם היו מתועדים הדברים הבאים:
"אירוח בחדר משודרג, סדיני סאטן לבנים, סידור פרחים, מים מינרלים, בקבוק יין, מתנת המלון, חלוקים ונעלי בית לשימוש במהלך השהייה, עיסוי שבדי קלאסי לכל אחד מבני הזוג, 30 דק', בספא המלון, שימוש חופשי במתקני הספא, ארוחת ערב המוגשת לחדר, ארוחת בוקר המוגשת לחדר או במסעדת המלון."
הגענו למלון ביום שישי בשעה 15:00 קיבלנו את המפתחות ועלינו לחדר .
בשעות הערב התקשרנו לשירות חדרים על מנת להזמין את ארוחת הערב לחדר ולהפתעתנו נאמר לנו שבימי שישי האוכל אינו מגיע לחדר כפי שהובטח אלא עלינו לרדת לחדר האוכל שבמלון וזאת למרות ששאלנו את פקיד הקבלה בלובי מתי נוכל להזמין את ארוחת הערב ותשובתו הייתה שמתי שנרצה נוכל ללחוץ 0 בטלפון ולהזמין.
דבר נוסף שמשך את ליבנו הוא כשירדנו לספא הייתה פרסומת של המלון על החבילה המדוברת שכללה גם מלצר שמגיש את ארוחת הערב.
בסביבות השעה 22:30 יצאנו מהמלון להופעה, להפתעתנו המאבטחת בכניסה דרשה מאיתנו סכום של 70 ₪, נאלצנו להתווכח ולומר לה שהסכום מופרז ושבכל הפעמים הקדומות שילמנו אך ורק 25 ₪, זו לא הקשיבה ואמרה שביכולה להוזיל לנו ת הסכום ל35 סירבנו וביקשנו שתקשר אותנו למלון והיא טענה שהיא לא קשורה למלון נאלצנו להתרוצץ בין החנייה למלון עד שאושר לנו ע"י המלון לשלם סכום של 25 ₪ בלבד.
ביום שבת שהחלטנו ללכת לישון צהריים נשמע רעש נורא מהמסדרון שיצאנו גילינו שמבצעים ניקיונות בכל הקומה ושעובדי הניקיון סחבו את כל רהיטי החדרים לבחוץ על מנת לנקות, דבר שגרם לנו לעזוב את הקומה ולרדת ללובי.
בניגוד לפעמים קודמות שירות החדרים היה איטי מאוד ואת מבוקשינו היינו מקבלים רק לאחר 20 דק' עד חצי שעה.
יצאנו מבית המלון בתחושת אכזבה ובהרגשה שכספנו שולם לשווא ולכן אנו ראוים לנכון לקבל את כספנו בחזרה
עוגמת נפש סוג הנזק :

רשת שרתון שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה

מי נותן השירות הלקוי ביותר?