פרטי התלונה

תלונות רשת שרתון

תלונות בתי מלון

תלונות בתי מלון וצימרים

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות גרוע הניתן ע"י המלון נושא התלונה:
אברמוביץ שמעון שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏12 ‏אוקטובר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור אילת אזור:
תיאור הבעיה:
הזמנו 3 לילות במלון שרתון מוריה באילת דרך סוכנות ארקיה. הכניסה למלון הייתה בערב יום כיפור. המלון עמור להיות 5 כוכבים, אך שירות שקיבלנו בכושי מתקרב ל-3. להלן פרוט :

1. בחדר היו סדקים בקירות - כאשר ביקשנו להחלוף את החדר - נתבקשנו לפנות אחרי יום כיפור. אחרי צאת היום כיפור לא פנינו כי כבר פירקנו את המזוודות ולא רצינו להעביר את הדברים.
2. ה"מיטה הזוגית" שהייתה בחדר הייתה מורכבת מ -2 מזרונים נפרדים שהתפרקו כל הזמן.
3. פינת מגהץ הייתה מלוכלכת עד כדי כך שנגעלנו לגהץ בגדים.
4. ג'קוזי וסאונה היו סגורים במשך כל השהיה - 4 ימים (לא מתקבל על הדעת במלון 5 כוכבים)
5. נוף מהחדר היה לא על בריכה ולא על הים... הנוף היה על בניין אפור ישן הנמצא מאחורי המלון.
6. בחדר לא הייתה מרפסת, אך הייתה מיטה שלישית (למרות שהיינו זוג בלבד)

יותר מזה - כאשר עשינו חשבון - נתבקשנו להוסיף תוספת לחצי פנסיון על כל התקופה, למרות שהוספנו רק ארוחה אחת.
עוגמת נפש סוג הנזק :
התנצלות מהנהלת המלון, פיצוי על עוגמת נפש פתרון נדרש :

רשת שרתון שירות לקוחות

, תגובה:
שרתון ישראל שם ותפקיד:
האורח פנה אלינו במייל ותלונתו טופלה בתאריך 2.11.2005. תגובה:
שלחנו לאורח מכתב התנצלות וזכאות של 30% הנחה בשהייה הבאה.

בברכה,
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה