|
|
|
|
|
|
עיכוב בתיקון חלק מטלויזיה |
נושא התלונה: |
יום שני 26 יוני 2006 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
הרצליה |
כתובת: |
הרצליה |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
חלק -שהטכנאי החליט שאינו תקין -נלקח למעבדה ביום ב' , שיחות בירור " מה קורה" מצידנו -נענו לא יפה . ועד כה לא תוקנה הטלויזיה . מדובר על זוג מבוגרים בתקופה ביטחונית מתוחה ובתקופת ה"מונדיאל" , שנשארו ללא קשר עם העולם.
כל נסיון התדברות עם המעבדה -מצידי (הבת) לא צלחו.
הטלויזיה בתקופת אחריות וכל כך הרבה ימים לתיקון - לא סביר ולא מקובל .
(יכלו למצוא חלק חילופי - אם רצו..... ) תודה
|
והרבה הרגשה של זילזול |
סוג הנזק : |
תיקון מיידי - שלא יישארו בסופשבוע ללא טלויזיה . |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|
|
|
|
ישפאר שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות ציבור |
שם ותפקיד: |
בתאריך 25.6.2006 יום ב פנתה הגברת קורושי למוקד השרות בטענה שהטלוזויה אינה תקינה .בתאריך 26.6.2006 הגיע טכנאי וקבע שיש צורך להביא את המעגל האלקטרוני לתיקון במעבדה .ביום חמישי ה 29.6.2006 התקשרו למשפחת קורושי והציעו להם טלויזיה חלופית לסופ"ש ותיאמו החזרה של החלק ליום א ה 2.7.2006
מר קורושי סירב לקבל טלויזיה חלופית בטענה שאין צורך ואין מקום בבית .
לאור האמור לעיל חברת ישפאר נהגה בהגינות ובזריזות .חברת ישפאר מעניקה את מיטב שרותיה ללקוחותיה ומקווה שמשפחת קורושי תוכל להביע בעתיד את שביעות רצונה מהטלוויזיה ומשרות הלקוחות של חברתנו . |
תגובה: |
בתאריך 25.6.2006 יום ב פנתה הגברת קורושי למוקד השרות בטענה שהטלוזויה אינה תקינה .בתאריך 26.6.2006 הגיע טכנאי וקבע שיש צורך להביא את המעגל האלקטרוני לתיקון במעבדה .ביום חמישי ה 29.6.2006 התקשרו למשפחת קורושי והציעו להם טלויזיה חלופית לסופ"ש ותיאמו החזרה של החלק ליום א ה 2.7.2006
מר קורושי סירב לקבל טלויזיה חלופית בטענה שאין צורך ואין מקום בבית .
לאור האמור לעיל חברת ישפאר נהגה בהגינות ובזריזות .חברת ישפאר מעניקה את מיטב שרותיה ללקוחותיה ומקווה שמשפחת קורושי תוכל להביע בעתיד את שביעות רצונה מהטלוויזיה ומשרות הלקוחות של חברתנו . |
פתרון: |
|
|
|