פרטי התלונה

תלונות ישפאר

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיכוב בתיקון חלק מטלויזיה נושא התלונה:
‏יום שני ‏26 ‏יוני ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הרצליה כתובת:
הרצליה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
חלק -שהטכנאי החליט שאינו תקין -נלקח למעבדה ביום ב' , שיחות בירור " מה קורה" מצידנו -נענו לא יפה . ועד כה לא תוקנה הטלויזיה . מדובר על זוג מבוגרים בתקופה ביטחונית מתוחה ובתקופת ה"מונדיאל" , שנשארו ללא קשר עם העולם.
כל נסיון התדברות עם המעבדה -מצידי (הבת) לא צלחו.
הטלויזיה בתקופת אחריות וכל כך הרבה ימים לתיקון - לא סביר ולא מקובל .
(יכלו למצוא חלק חילופי - אם רצו..... ) תודה
והרבה הרגשה של זילזול סוג הנזק :
תיקון מיידי - שלא יישארו בסופשבוע ללא טלויזיה . פתרון נדרש :

ישפאר שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
בתאריך 25.6.2006 יום ב פנתה הגברת קורושי למוקד השרות בטענה שהטלוזויה אינה תקינה .בתאריך 26.6.2006 הגיע טכנאי וקבע שיש צורך להביא את המעגל האלקטרוני לתיקון במעבדה .ביום חמישי ה 29.6.2006 התקשרו למשפחת קורושי והציעו להם טלויזיה חלופית לסופ"ש ותיאמו החזרה של החלק ליום א ה 2.7.2006
מר קורושי סירב לקבל טלויזיה חלופית בטענה שאין צורך ואין מקום בבית .
לאור האמור לעיל חברת ישפאר נהגה בהגינות ובזריזות .חברת ישפאר מעניקה את מיטב שרותיה ללקוחותיה ומקווה שמשפחת קורושי תוכל להביע בעתיד את שביעות רצונה מהטלוויזיה ומשרות הלקוחות של חברתנו .
תגובה:
בתאריך 25.6.2006 יום ב פנתה הגברת קורושי למוקד השרות בטענה שהטלוזויה אינה תקינה .בתאריך 26.6.2006 הגיע טכנאי וקבע שיש צורך להביא את המעגל האלקטרוני לתיקון במעבדה .ביום חמישי ה 29.6.2006 התקשרו למשפחת קורושי והציעו להם טלויזיה חלופית לסופ"ש ותיאמו החזרה של החלק ליום א ה 2.7.2006
מר קורושי סירב לקבל טלויזיה חלופית בטענה שאין צורך ואין מקום בבית .
לאור האמור לעיל חברת ישפאר נהגה בהגינות ובזריזות .חברת ישפאר מעניקה את מיטב שרותיה ללקוחותיה ומקווה שמשפחת קורושי תוכל להביע בעתיד את שביעות רצונה מהטלוויזיה ומשרות הלקוחות של חברתנו .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה