פרטי התלונה

תלונות ישפאר

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
גלישת אינטרנט בטלויזיה "חכמה" נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
ברשותי טלויזיה "חכמה" מבית סוני הנמצאת עדיין באחריות.
בשנה האחרונה הפסיקה הגלישה בטלויזיה.
עד שהסכימו לשלוח לי טכנאי דיקלמו לי בטלפון שהאינטרנט התפתח ולכן לא אוכל לגלוש בטלויזיה.
גם כשהגיע הטכנאי תגובתו הייתה זהה לחלוטין.
הוא גם הוסיף שהבעיה היא עם חברת גוגל שהפסיקה לתמוך באפליקציית הגלישה של הטלויזיה שלי.
במילים אחרות הטלויזיה שלי הפכה ל"טיפשה".
הטכנאי אף היה יצירתי והציע לי בתור פיתרון לרכוש סטרימר.
זה לא פתרון שהולם את המותג sony או לחילופין את היבואן ישפאר.
מבקש את תגובתכם לפני השיתוף בפייסבוק מאחר ועדיין לא איבדתי אמון במותג.
מיותר לציין שכל הטלויזיות בביתי הם מבית sony.
לא נפתרה התקלה סוג הנזק :
תיקון התקלה כדי שהטלויזיה תחזור לגלוש ולהיות "חכמה". פתרון נדרש :

ישפאר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה