פרטי התלונה

תלונות ישפאר

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תמיכה טכנית נושא התלונה:
משאט יהודה שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏30 ‏יולי ‏2006 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הרצליה כתובת:
סניף ראשי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לאחרונה רכשתי כרטיס זיכרון בנפח 1 גיגה מסוג memory stick pro duo שלאחר שיחה ראשונה עם השירות הטכני נאמר לי שהוא מתאים למצלמה שלי , לאחר הרכישה חלה בעיה בקריאה למחשב ואז במשך כמה פעמים יצא לי לדבר עם התמיכה לגבי הבעיה , בכל המקרים היתה התחמקות מלנסות לעזור בכל פעם ענה תומך לא מקצועי וחוסר האיכפתיות והזילזול פשוט היו צורמים. כמובן שלאחר הרבה זמן וחקירה באינטרנט הבנתי מה הבעיה ולמרות שבישפאר התעקשו שהמצלמה לא תומכת בסוג כרטיס זה (המצלמה מדגם dsc-p92) , התברר אחרת ולכן כל מה שנותר לי להסיק מכך זה שהתמיכה שלהם ממש לא מקצועית ומהדרך שהדברים התנהלו גם מזלזלת ולא מוכנה טיפה לעזור לכן הבטחון שבחרתם נכון לגבי ישפאר ממש לא נכון ....
עוגמת נפש סוג הנזק :

ישפאר שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות ציבור שם ותפקיד:
טופל מול הלקוח תגובה:
הלקוח קיבל תמיכה טכנית טלפונית ממחלקת התמיכה של חברתנו לשביעות רצונו המלאה .
אני מקווה שמר משאט יהודה יוכל להנות מהמוצר בעתיד וממחלקת השרות של חברת ישפאר .
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה