פרטי התלונה

תלונות ישפאר

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות מתחת לכל ביקורת נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני 4 שנים רכשתי טלביזיה סוני 50" (58000 שקל) ישירות מחברת ישפאר בחיפה. פעמיים נשרפה לי מאז המנורה הראשית
(מעל 2000 שקל לכל פעם) ומה שגרוע יותר נאלצתי לחכות כשבועיים בכל פעם ליבוא המנורה.
סניף ישפאר בחיפה נסגר והשרות היחידי כעת לחיפה ניתן מנצרת עילית. אני חווה עתה תקלה נוספת מיום ראשון.
חברת השרות מנצרת עילית הואילה בטובה להסכים לבקר אותי לבדיקה רק ביום רביעי.
במשך 4 שנים נאלצתי לותר על התבוננות בטלביזיה למשך שבועות מספר .
זה השרות של ישפאר.
עוגמת נפש סוג הנזק :

ישפאר שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
מר שפירא ברוך הזמין שרות בתאריך 30.10.2006 .ביום רביעי 1.11.2006 הגיע טכנאי מטלטיב ונמצא כי יש להחליף את המנורה .ביום א ה-5.11.2006 יגיע טכנאי להחלפת המנורה .
הנני מקווה כי מר שפירא ברוך יוכל בעתיד להביע את שביעות רצונו ממחלקת השרות של חברתנו
תגובה:
מר שפירא ברוך הזמין שרות ביום שני ה- 30.10.2006 .ביום רביעי 1.11.2006 הגיע טכנאי מטלטיב ונמצא כי יש להחליף את המנורה .ביום א ה-5.11.2006 יגיע טכנאי להחלפת המנורה .
הנני מקווה כי מר שפירא ברוך יוכל בעתיד להביע את שביעות רצונו ממחלקת השרות של חברתנו
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה