פרטי התלונה

תלונות ישפאר

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טיפול לקוי נושא התלונה:
בן שבת מאיר שם/כינוי:
‏יום רביעי ‏11 ‏ינואר ‏2006 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
הרצליה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
רכשתי מקרר SBS של GE קיוסק המקרר סופק לי בינואר 2006 עם 2 דלתות פגומות , במעמד האספקה לא רציתי לקבל את המקרר , אלא שהובטח לי שמחליפים את 2 הדלתות . הטכנאי שבדקת את 2 הדלתות הבטיח שיבואו להחליף . לאחר כחצי שנה התקשרתי אל משרדי החברה ואחת המזכירות הבטיחה שהעניין בטיפול .כמובן שעד היום לא קיבלתי את 2 הדלתות כמובטח .
כספי סוג הנזק :
להחליף את שתי הדלתות במקרר כמובטח פתרון נדרש :

ישפאר שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות ציבור שם ותפקיד:
טופל מול הלקוח ולשביעות רצונו תגובה:
טופל מול הלקוח ולשביעות רצונו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה