פרטי התלונה

תלונות ישפאר

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שרות איטי ולא יעיל נושא התלונה:
קלור שלמה שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
מכשיר play station 3 מקולקל נמסר לתיקון בפעם ראשונה במסגרת האחריות ונשלח לחו"ל לתיקון ללא ידיעתי ורק לאחר 3 שבועות בררתי מדוע לא תוקן ואז נמסר לי שנשלח לחו"ל דרשתי וקיבלתי מכשיר חדש במקומו.
גם המכשיר החדש התקלקל ושוב לאחר שבועים נשלח לחו"ל ללא ידיעתי.
(שוב במסגרת האחריות)אם הטכנאים לא יודעים לתקן את המכשירים הנ"ל ,נא לא לחסוך בהוצאות ולשלוח אותם להדרכות.לא יתכן שאחכה כל פעם חודש וחצי לתיקון המכשיר

ישפאר שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
טופל מול הלקוח לשביעות רצונו המלאה תגובה:
טופל מול הלקוח לשביעות רצונו המלאה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה