פרטי התלונה

תלונות ישפאר

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
DVD LENCO מסוג LDVX 3453 שמשווק על ידי ישפאר נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏17 ‏נובמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
לפני פחות משנה קניתי ב'וואלה שופס' את ה DVD הנ"ל. החברה המספקת אותו הינה ישפאר.
כאשר קיבלתי את הDVD הופתעתי לגלות כי בתוך זמן קצר התחילו להתגלות תקלות.
אי קריאה של דיסקים רבים.
קפיצות של דיסקים אחרים.
הנדסת אנוש גרועה של המכשיר (קח למשל אין כפתור POWER בשלט!!).

לאחר שהתאכזבתי נכנסתי לאתר הרשמי של LENCO וגיליתי שכלל אין ברשותם מכשיר DVD שכזה, שכן דבר זה מעורר תמיהה רבה!

יצרתי קשר עם שרות לקוחות ישפאר שלא ידעו לתת תשובות ורק אמרו שאשלח אליהם את המכשיר והם יבדקו אותו.

לא נראה לי הגיוני שמכשיר שעולה 400 ש"ח יתחיל לרוץ בדואר חבילות שעולה כ-10% מערך המכשיר לפחות. שלא נציין את העובדה שלקוחות רבים התאכזבו ממכשיר זה.

מחכה לתשובתכם,

עבודתכם הינה עבודת קודש, חיזקו ואמצו,

אופיר
עוגמת נפש סוג הנזק :
תגובת ישפאר לתופעה שנוגעת ללקוחות רבים, והסדר פיצו פתרון נדרש :

ישפאר שירות לקוחות

, תגובה:
שלי מנהלת מוקד שרות לק שם ותפקיד:
אופיר שלום ,
נעשו מספר ניסיונות לשוחח איתך אך ללא הצלחה(הושארו הודעות) .לחברת "ישפאר הום טק"יש תחנות שרות חוץ הפרושות בכל רחבי הארץ .ניתן לפנות לתחנת שרות הקרובה למקום מגורייך .
לפרטים נוספים נא להתקשר ל 09-9711700 .
נשמח לעמוד לרשותך בכל עת .
תגובה:
ראה תגובה . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה