פרטי התלונה

תלונות ישפאר

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
תיקון מכשיר פלייסטיישן 3 חדש - בעלות מופרזת נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
שלום

בדצמבר 2008 רכשתי בלונדון מכשיר פלייסטיישן 3. לאחר כשלושה שבועות חלה בו תקלה, כשהתצוגה הפכה לקפואה.

העברתי המכשיר לשירות דיגיטל סרוויס בחיפה, שם גבו ממני 199 ש"ח והעבירו המכשיר אל ישפאר. בדיגיטל נאמר לי שאקבל מישפאר הצעת מחיר לתיקון.
למחרת התקשר אלי טכנאי מישפאר, וציין שלצורך התיקון עליו למחוק את הדיסק הקשיח. הסכמתי לכך. לאחר כשבוע נוסף, התקשרו אליי שוב מישפאר וציינו שיש לשלוח את המכשיר לתיקון בחו"ל, ושעליי לשלם 900 ש"ח נוספים מראש. כששאלתי לפשר התקלה, נאמר לי שהמכשיר לא נבדק בישראל, זהו הנוהל הרגיל, ועלות התיקון היא קבועה.

מכיוון שלא היתה לי ברירה אלא לתקן המכשיר, שזה לא מכבר רכשתי, הסכמתי לעניין תוך הבעת חוסר שביעות רצוני. ברור לי שמלכתחילה לא היתה כל כוונה לתת לי הצעת מחיר, משום שנדרשתי לשלם סכום מופרז של 1100 ש"ח בסה"כ, עבור תיקון תקלה שמהותה לא ידועה.

אם מדובר אכן בנוהל קבוע, ובתשלום סכום קבוע של 1100 ש"ח, לא ברור לי מדוע הדבר לא נאמר לי כבר כשמסרתי את המכשיר בדיגיטל סרוויס, או לחלופין כאשר המכשיר הגיע לישפאר. מדוע נדרש לכך שבוע נוסף? מעבר לכך, מדוע נדרשתי לשלם מראש? אם מדובר בתיקון בעלות נמוכה, האם אקבל החזר?

כמו כן, יש לזכור שהמכשיר היה בשימוש כשלושה שבועות בלבד, והוא חדש לחלוטין. מדובר במכשיר יוקרתי מתוצרת חברה בינלאומית מכובדת. האין הוגן הדבר שתהיה ליצרן אחריות כלשהי על מכשירים שאך נרכשו? האין הוגן הדבר שהיבואן הרשמי היחיד בישראל ידרוש מחיר סביר בעבור תיקון מכשיר שנרכש בחו"ל, מה גם שהתקלה אפילו לא נבדקה על ידו?

אני חרד לאפשרות שהמכשיר ישוב מתיקון והתקלה תחזור על עצמה. האם שוב אדרש לשלם סכום כה נכבד?

בטוחני כי אין תקלות רבות במכשירים מסוג זה, וכי ישפאר לא נדרשה פעמים רבות לשלוח לחו"ל מכשיר שלא נרכש דרכה, ומכאן שהמחיר שנדרשתי לשלם מראש נראה שרירותי לחלוטין ומופרז לכל הדעות.

הדבר חשוד בעיניי כניסיון ציני לנצל את העובדה שלא רכשתי את המכשיר דרך ישפאר, ולעשות הכנסות נאות על חשבוני. חברת ישפאר היא חברה בעלת שם בישראל, אולם התאכזבתי קשות מהיחס לו זכיתי ממנה.

המכשיר עדיין נמצא בתיקון בחו"ל. אבקשכם לבדוק בשנית את הסכום האסטרונומי שנדרשתי לשלם, ולפתור את הסוגיה בהקדם.

בברכה.
כספי סוג הנזק :
אבקש לגבות ממני סכום סביר עבור התיקון, לאחר בדיקת המכשיר והבנת התקלה פתרון נדרש :

ישפאר שירות לקוחות

, תגובה:
מיטל - שרות לקוחות ישפ שם ותפקיד:
היות והמכשיר נרכש בחו"ל ואינו באחריות ישפאר,המכשיר יתוקן בתשלום.
חשוב לציין כי ללקוחות הרוכשים מכשיר באחריותנו מוענק מכשיר חלופי למשך זמן התיקון.
תגובה:
מכשיר יתוקן בתשלום פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה