פרטי התלונה

תלונות ישפאר

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
זלזול בוטה בלקוח וכספו נושא התלונה:
טל רותם שם/כינוי:
‏יום שלישי ‏13 ‏ינואר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה13.1.09 רכשתי מכשיר דיוידי מדגם APEX811 דרך אתר אולסייל.המכשיר הגיע אליי תוך 9 ימי עבודה כאשר הובטחו 7!,בנוסף המכשיר הגיע תקול ועבד רק מספר דקות ואח"כ נכבה מעצמו ולא נדלק שנית.התקשרתי לשירות ברימאג ודיברתי עם הנציגות הטלפוניות שלאחר בירור הבטיחו לי החלפה עד יום ראשון הקרוב ה25.1 אך לא קיבלתי דבר .דיברתי עם נציגה בשם סיוון אשר הבטיחה שבאחריותה המכשיר יגיע אליי או ביום רביע או בחמישי.נכון להיום אנחנו נמצאים ביום חמישי ולא הגיע אליי שום מכשיר ושום דבר שוחחתי שוב עם השירות אמרו לי שיצרו עימי קשר בשבוע הבא זהו זלזול מחפיר בלקוח.מעולם לא קיבלתי יחס כזה מזלזל ופוגע מצד חברה נכון לעכשיו התשלום הראשון בגין המכשיר כבר נגבה על ידם.אנא עזרו לי בבעייתי מול אותה החברה.
עלבון סוג הנזק :

ישפאר שירות לקוחות

, תגובה:
מיטל - שרות לקוחות ישפ שם ותפקיד:
טופל לשביעות רצונו של הלקוח תגובה:
מכשיר הוחלף ובנוסף ניתן פיצוי ללקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה