פרטי התלונה

תלונות ישפאר

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר סוני 3 שהתקלקל נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
אתר תלונה שלום
אני כפיר אלימלך רוצה להתלונן על חברת ישפאר
זאת הפעם השניה שיש תקלה במכשיר, בפעם הקודמת החליפו לי למכשיר חדש והפעם אחרי שפג תוקף האחריות לקחתי את המכשיר סוני 3 למרכז שירות ישפאר בעפולה, כעבור 3 ימים קיבלתי טלפון ואמרו לי שאני צריך לשלם 220 שקל עבור בדיקה ראשונית.
שילמתי את הסכום וכעבור 3 ימים נוספים הם התקשרו שוב והודיעו לי שהם לא מצליחים לעלות על התקלה.
הם אמרו שהם צריכים לשלוח את המכשיר לאירופה וזה יעלה לי 1000 שקלים נוספים, כמובן שלא הסכמתי לשלם את המחיר הזה והייתי רוצה לקבל את עזרתכם בנושא כי בפעם הקודמת שהייתה לי אחריות עוד קיבלתי סוני חדש והיום שוב אין עם מי לדבר בבקשה עזרו לי.

ישפאר שירות לקוחות

, תגובה:
לירון-שירות לקוחות ישפ שם ותפקיד:
טופל לשביעות רצון הלקוח תגובה:
ניתנה הנחה ללקוח על סך 50% מעלות התיקון ובנוסף ניתנה אופציה להשתמש במכשיר חילופי במהלך התיקון פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה