פרטי התלונה

תלונות ישפאר

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הגעת טכנאי בשעה שתואמה נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏17 ‏מרץ ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
ספיר 7 איזור התעשייה הרצליה פיתוח כתובת:
סוני סניף חברה:
תיאור הבעיה:
לאחר שרכשתי טלויזיה של סוני תיאמתי הגעת טכנאי עם חברת ישפאר שהיא היבואנית של המוצר ונותנת השרות של מוצרי סוני .הטכנאי לא הגיע בשעה שנקבעה אלא בחר להגיע מוקדם יותר כשאין איש בבית הותיר פתק על הדלת שהיה ובכך פתר את עצמו מהתיאום שהיה והלך לדרכו .לאחר שיחות אין ספור עם המוקדניות במרז שירות ואי מסוגלותן לפתור את אי הגעת הטכנאי כפי שסוכם .קבלתי הצעה מהגב' סיון להתקנה למחרת היום בשעות הבוקר .ולהפסיד יום עבודה כי לרכוש סוני כנראה זה עונש הכרוך בקנס .אף על פי שהסברתי שאני יכול רק משעה 13.30. אודה לטיפולכם בנושא .
עלבון +ביזבוז זמן +עוגמת נפש סוג הנזק :
הגעת טכנאי בשעות הצהריים שלא אפסיד עבודה שוב פעם+פיצוי כספי כקבוע בחוק או שווה ערך פתרון נדרש :

ישפאר שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
טופל לשביעות רצון הלקוח . תגובה:
טופל לשביעות רצון הלקוח . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה