פרטי התלונה

תלונות ישפאר

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי טיפול במכשיר בעל אחריות נושא התלונה:
‏יום שני ‏11 ‏מאי ‏2009 תאריך האירוע:
אזור השרון אזור:
בית ישפאר סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך ה-30.12.08 רכשתי מחשב Sony Vaio מדגם VGN-FW11E ואיתו אחריות בינלאומית למשך שנתיים.
את המחשב רכשתי בחברת 'לייף מחשבים' אשר ייבאה באותה התקופה מחשבי סוני לארץ.
ביום שבת שעבר גילית תקלה במסך המחשב, כאשר בעת שעמד על השולחן כבה לפתע וסרב להידלק בשנית זאת בזמן שהמחשב עצמו עוד דולק.
ניסיתי לפנות לחברת 'לייף מחשבים' באמצעות אתר האינטרנט והטלפון שברשותי אך גילית להפתעתי כי החנות נסגרה ושפשוט אין לי עם מי לדבר שם.
לאחר בדיקה הבנתי כי חברת 'ישפאר' החלה גם היא לייבא לארץ את מחשביה של חברת 'סוני', והיא האחראית על מתן השירות בארץ למחשבים מהסוג הנ"ל, ולאחר פניה ל'סוני אירופה' הופנתי ל'ישפאר' אשר מוסמכת לטפל במחשביה בארץ.
לתדהמתי, לאחר פניה אל חברת 'ישפאר' סירבה זו לטפל במחשב בטענה כי החברה אינה מייצגת את חברת 'סוני' בתחום המחשבים אלא רק מייבאת מוצרים שונים שלה לארץ, וכי אם אהיה מעוניין בתיקון המוצר יהיה עליי לשלם מחיר גבוה מאוד תמורתו.
זאת על אף ההפניה מחברת 'סוני' לחברת 'ישפאר', האמונה מטעמה על מוצריה השונים בארץ ועל אף האחריות הבינלאומית שיש ברשותי למוצר.
אודה לכם על עזרה בנושא מול חברת 'ישפאר'.
טיפול של חברת ישפאר במחשב הנייד שברשותי כחלק מהאחריות התקפה עליו פתרון נדרש :

ישפאר שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות ציבור שם ותפקיד:
שלום רב
חברת ישפאר הינה חברה יבואנית אשר מייבאת סוני לארץ .המוצר אותו רכש מר יצחק יעקב הינו מכשיר אשר חברת ישפאר לא ייבא לארץ ולכן נדרש לשלם עבור התיקון .
יש לפנות ליבואן שממנו נרכש המוצר
בברכה
תגובה:
שלום רב
חברת ישפאר הינה חברה יבואנית אשר מייבאת סוני לארץ .המוצר אותו רכש מר יצחק יעקב הינו מכשיר אשר חברת ישפאר לא ייבא לארץ ולכן נדרש לשלם עבור התיקון .
יש לפנות ליבואן שממנו נרכש המוצר
בברכה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה