פרטי התלונה

תלונות ישפאר

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי כיבוד תעודת אחריות נושא התלונה:
אזור תל אביב אזור:
ספיר 7 א.ת.הרצליה פיתוח כתובת:
תיאור הבעיה:
ב-07.09.2007 רכשנו מצלמה דיגיטלית SONY -(שלא עלתה לנו זול כלל וכלל) מאופיס דיפו. ב אפריל 2009 תוך כדי נסיון לצלם העדשה לא נכנסה פנימה.פנינו לשרות שלאחר מס ימים נמסר לנו שאנו צריכים לשלם עבור תקון העדשה כיוון שחטפה חבטה. מחיר עלות 372 שח (מחיר המצלמה עצמה 1230 שח).לבקשתנו שיראו לנו את העדשה השבורה -לא נענו. ברצוננו לציין ששום חבטה לא היתה לנו במצלמה .וגם אם כן ...(למרות שאנו חושבים שבישפאר משקרים לכן לא רוצים להראות לנו) לא נראה לנו לנו שחברה עם שם כל כך מפורסם תזלזל בלקוחות ותייצר משהו מאד לא מקצועי...
דבר נוסף ברצוני לציין-חבל שישפאר תקלקל לעצמה את השם בשביל 372 שח- .
כספי סוג הנזק :
תיקון המכשיר ללא עלות . ואם בכל זאת נצטרך לשלם -סכום סמלי של 10 שח פתרון נדרש :

ישפאר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה