פרטי התלונה

תלונות ישפאר

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלויזיה פגומה נושא התלונה:
גביזון שי שם/כינוי:
‏יום ראשון ‏14 ‏יוני ‏2009 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
הרצליה כתובת:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
מצ"ב מכתב ששלחתי לשירות הלקוחות של חברת "ישפאר" בו מפורטת טענתי נגדם. אשמח אם תוכל\י לייעץ לי בנושא,
תודה

ב22.4.08 רכשתי בפעם הראשונה ואחרי התלבטויות רבות וקשות, טלוויזיית LCD של חברת "LENCO" המשווקת על ידכם.
לאחר שבועיים בלבד שהטלוויזיה נמצאת ברשותנו, התחילו בעיות מאד קשות בתמונה שהטלוויזיה משדרת (מריחות צבעים, קפיצות, ריצודים)
ברמה כל כך קשה, שלא משנה מה עשה הטכנאי, כבר לא הייתי שקט עם הרכישה ועם המוצר מאחר ולדעתי מדובר היה במכשיר פגום. בכל אופן, אני ומשפחתי נאלצנו להיפרד מהטלויזיה למס ימים, בכדי שהמעבדה תוכל לבדוק את פשר התקלה ורק אז הטלויזיה הוחזרה לאחר ארבע ימים "מתוקנת".
לאחר חודשיים נוספים שוב נתקלנו בתקלה חמורה בטלויזיה ושוב חזרנו על הפרוצדורה ונאלצנו להיפרד מהמסך לעוד מספר ימים. אחרי החזירו לנו את המסך בפעם השניה, נשארה עדיין תקלה קטנה והטכנאי אמר שאם נרצה נזמין שוב שרות, אך התקלה היתה חסרת משמעות ולא הצריכה מבחינתנו התערבות מעבדה (אחד החיבורים לא שידר טוב ושינינו את החיבור). לפני שלושה שבועות שוב התחילו בעיות קשות בתמונה, ומהשירות שלכם נאמר לי: "אם מדובר במסך יש לכם אחריות לשנתיים ואם זה לא המסך, אז תמה האחריות ממש עכשיו." זימנו לי טכנאי שהגיע וקבע חד משמעית שזה לא המסך, משמע אני צריך לשלם. הנושא מאד הכעיס אותי מכיוון שמתחילת ההרפתקאה איתכם אני לא ביקשתי שיחליפו לי את המסך כי הוא פגום ואתם סירבתם בתוקף. נכון להיום אני נמצא עם מסך LCD בן שנה בלבד שמצריך החלפת חלק שעולה המון כסף בתקופה שהיא קשה לכולנו. מה שהבנתי מכם במילים אחרות (מחמת גובה מחיר התיקון) היה: זרוק את הטלויזיה ותקנה חדשה. אני מבקש בכל לשון של בקשה, עיזרו לי להשאיר את הטלויזה ולחזור ליהנות משירותיכם בעתיד, הרי ברור שאני ומשפחתי נפגענו מכם, אפילו שלא במכוון. האחריות פגה שבועות בודדים לפני הופעת התקלה וכאמור, מדובר במכשיר בן שנה בלבד. בבקשה קחו את הסיפור לתשומת ליבכם על מנת שלא איאלץ לנסות ולפעול בדרכים אחרות, אפשר לשמר אותי כלקוח וגם לעזור לנו כמשפחה בצעד אחד מאד קטן עבורכם.
עשו את הדבר הנכון.

ממתין לטיפולכם ולתגובתכם המהירה...

בכבוד רב,
שי גביזון

מס' הזמנה: 16244415
דגם מכשיר: LLCD-3215HD
כספי סוג הנזק :
תיקון התקלה ללא עלות פתרון נדרש :

ישפאר שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
טופל מול הלקוח לשביעות רצונו המלאה תגובה:
טופל מול הלקוח לשביעות רצונו המלאה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה