הטעיית לקוח במסירת מידע, מחסור בחלקים במוצר חדש , שירות לקוחות ??? |
נושא התלונה: |
אזור השפלה |
אזור: |
תיאור הבעיה:
ביום ו' 17.7.09 רכשתי בחברת ישפאר אולם תצוגה בהרצליה כיריים של חב' רוזייר, שילמתי עלות המוצר והבהרתי כי אני זקוקה לו בדחיפות אי לכך נבצע הובלה עצמית.
התבקשתי לחזור ולאסוף את המוצר ביום ב'.
בתאריך 20.7 נאסף המוצר ע"י בעלי שקיבל אישור לפתיחתו לצורך בדיקת תקינות המוצר.
בו במקום נאמר לו לראשונה כי יש צורך בהתקנה ע"י דיגיטל סרויס ובתשלום, שכן אם נבצע התקנה עצמית לא יהיה המוצר באחריות.
בלית ברירה נאלצנו להביע הסכמה ,תואם שירות והמוצר נפתח כאשר הגיע בעלי לביתנו.
כאן גילינו להפתעתנו כי למרות האריזה , קיימת ע"ג הכיריים שקית ובה הוראות ואביזרים שהיתה למרבית הפלא פתוחה.
עד כאן סאגה 1.
ומכאן ואילך עמדנו מול חברת דיגיטל סרויס שהיתה אמורה להגיע להתקנת המוצר ביום ד' בין השעות 8.00-10.00 טרם סיום הדד ליין התקשר הטכנאי וטען כי הוקפץ לת"א ויגיע עד השעה 12 .
שוב - אין ברירה וממתינים.
בשעת ההגעה והפעם קרוב למדוייק, הציץ הטכנאי בשקית הפתוחה, הסברתי שכך קיבלנו את המוצר, אפילו לא הניד עפעף , הביט וטען כי חסר חלק בשקית, יש להביאו ולהרכיבו רק למחרת.
כל טענטתי בדבר צורך בהמתנה נוספת נענו ב- גבירתי אין ברירה.
עם עזיבת הטכנאי, התקשרתי לחברת ישפאר-
נעניתי בהתנשאות, המילים אין ברירה חזרו שוב ושוב, איננו אחראיים, זוהי בעיית הבונדד, אין אפשרות להתערב בסדר העבודה של חברת דיגיטל סרויס וכדומה.
חברת דיגיטל סרויס ענתה באותו מטבע עד שחשתי כי אני זו שנזקקת לחסדיהם, התנשאו, אין מגמה לטפל ולפתור.
בליית ברירה אשאר יום נוסף בהמתנה לטכנאי,
אני אשתדל בעתיד לא לרכוש מוצרים בחברת ישפאר ולא לקבל ביטח של דיגיטל סרויס.
לראשונה ואני תקווה כי גם לאחרונה, נתקלתי בשרות וביחס כה מבזים ללקוח ששילם על מוצר במיטב כספו.
|
|
|
|
|