פרטי התלונה

תלונות ישפאר

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עלות מופרז של תיקון פלייסטיישן 3 לאחר תום האחריות נושא התלונה:
פלייר סלאבה שם/כינוי:
‏יום שני ‏19 ‏אוקטובר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום.
אני אחד בין הראשונים שקנו פלייסטיישן 3 בארץ. קניתי בארץ עם ידיע שאני קונה מוצר מחברה ידוע עם שם, שאני מקבל אחריות וגם אחרי תום האחריות יש למי לפנות במקרה הצורך.
לפני כמה ימים קרתה תקלה במכשיר כנראה עקב רשת, אבל זה לא הנושא, וכשהתקשרתי לישפאר התגלתי לדעת שהתיקון אצלם הוא מחיר קבוע לכל בעיה שהיא. לא משנה מה היא. והמחיר הוא 1030 שקל !!! אני מוסיף עוד אלף וקונה מכשיר חדש בארץ, או לא מוסיף כלום וקונה בחול!!!!!!
אמרו לי שמחיר כזה עקב שהם לא מטפלים בתקלות רציניות בארץ ושולחים אותם לחו"ל.
אני כלקוח מאוד זועם ולא מבין איך דבר כזה חוקי בכלל? ללא בדיקה מוקדמת של תקלה הם נותנים מחיר תיקון של 50% מעלות המכשיר בארץ, זה התודות שהם נותנים ללקוחות הראשונים של המוצר!!!
אני מתלונן על זה שאין טיפול הולם למוצרים לאחר תום האחריות אשר הם מחוייבים לתת לפי החוק. לא מעניין לקוחות שהם שולחים לחול את התקולים, זה בעיות שלהם. הם מחוייבים לתת שירוט ולא בשווי של חצי מוצר גם לאחר פג תוקף.

תודה רבה, מכווה שהתלונה איך שהו תשפיע על אי צדק כזה.
אי כיום חוקי הצרחן הבסיסי סוג הנזק :
החברה חייבת לתקן לבד את המוצרים שהיא משווקת, וגם לתת מחירי תיקון הגיונים. פתרון נדרש :

ישפאר שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
הפנייה טופלה לשביעות רצון הלקוח תגובה:
הפנייה טופלה לשביעות רצון הלקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה