פרטי התלונה

תלונות ישפאר

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
שירות לקויי נושא התלונה:
בן דוסא אילן שם/כינוי:
‏יום שני ‏01 ‏אוגוסט ‏2005 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
אני חסיד של מוצרי סוני כול מוצרי הבידור אצלי מתוצרת סוני, כן גם מכשיר כמו רדיו שעון רכשתי בכמה אחוזים יותר מכול מכשיר ממותג אחר בשוק .
אך להפתעתי היתאכזבתי מהמכשיר בשל מספר תקלות שהיתגלו בו ,ניגשתי לשירות בישפאר הרצלייה כבר עים מיסירתו הרגשתי יחס מזלזל מפקיד הקבלה המשופם שעומד שם תמיד בביקוריי, ומפקיד אחר שדיבר בטלפון עיםחבר שלו בצחקוקים למרות שעמדתי דקות ארוכות עד שהפקיד העסוק יתפנה, יש תחושה של שירות של מוסד ממשלתי או אירגון ישן ולא מיתקדם באיפיון השירות.
כשהודיעו לי לקחת אותו לאחר תיקון, הפקיד אמר שהכול תקין ואן בעייה במכשיר שניסיתי לשכנעו שקיימת בעייה, באומרו אין מה לעשות הטכנאים שלנו בדקו וזה סופי, כשביקשתי את אחד המנהלים או מנהל מעבדה הוא לא רצה לתת לי מישהו ובזילזול אמר לי שלום אז הרמתי מעט את הטון שלי ועמדתי על זכותי לקבל מישהו מוסמך הוא בתגובה אומר אל תחשוב שאתה מרים את הקול תקבל מישהו ובקיצור עמדתי על זכותי וקיבלתי משהו מטכנאים ושמע את טענתי ווהחליט להחליף את המכשיר .
עדיין אני לא מרוצה מהמכשיר קליטת רדיו גרועה ביותר לא ניתן ליקלוט תחנות הכול רועש וחלש מאווד אן לי את מוטיבצייה לגשת שוב וקבל את אותו יחס.
או להחליף את המוצר למשהו אחר סוג הנזק :

ישפאר שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות ציבור שם ותפקיד:
הנושא טופל מול הלקוח ונשלח אליו מכתב בנושא. תגובה:
הנושא טופל מול הלקוח ונשלח אליו מכתב בנושא. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה