פרטי התלונה

תלונות ישפאר

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רכישת מצלמה לא תקינה-ושירות לקוחות לוקה נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏13 ‏דצמבר ‏2009 תאריך האירוע:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
לכבוד מחלקת פניות הציבור - המשביר לצרכן
שלום שמי אמילי ורוגלו אני לקוחה שלכם מזה כשנתיים, לפני כשבועיים קניתי אצלכם מצלמה לכבוד טיול שתכננתי עם בעלי לעתיד. בעת הרכישה שאלתי את כל הדברים שמיבחינתי היו הכרחיים בשביל לשימוש במצלמה, בין היתר שאלתי לגבי הוידיאו ולא ניתן לי איזשהו הסבר יוצא דופן על כך שהמצלמה לא מקליטה עם סאונד בעת צילום הוידיאו. כשהגעתי הביתה בשביל לבדוק את המצלמה הופתעתי לגלות כי אין סאונד במצלמה, לאחר בדיקה בחוברת ההדרכה ראיתי כי יש סאונד במצלמה אך משום מה הוא לא עובד.
ניגשתי לסניף הקיריון שבו רכשתי א המצלמה והתשובה שקיבלתי הייתה במצלמה הזו אין סאונד זה לא בעיה שלנו, התשובה הזאת לא מספקת בייחוד אחרי ששאלתי שרכשתי את המצלמה, לאחר מכן ניסיתי בטלפון לקבל תשובה ממנהל הסניף (שאי אפשר להשיג אותו) משם כבר קיבלתי תשובה אחרת: "אין לך את האריזה, אין אפשרות להחליף", הסברתי כי אני לקוחה טובה מזה מספר שנים ואני סומכת על המוצרים שאתם מוכרים ועל השירות אז זרקתי את האריזה עוד ביום הרכישה. המשכתי לנסות להתקשר על מנת לקבל פתרון לבעיה אבל ניראה שכולם מתנערים מלתת פתרון, המנהל האחרון שדיברתי איתו הוא יניב מנהל מחלקת החשמל, הבטיח שיחזור אליי עם פתרון ואני עדיין עוד מחכה. הטיול כבר נגמר ותמונות לא נישארו לי מימנו.
אני מאוד מאוכזבת מהשירות הכל כך לקוי, ועוגמת הנפש שנגרמה לי תועבר לכל מכריי ומישפחתי שיזהרו לא לתת יד לרשת שלא נותנת שירות ברמה שהיא מבטיחה.
בברכה אמילי ורוגלו 0527904506
וכל שאר האופציות סוג הנזק :
החלפת המצלמה / החזר כספי פתרון נדרש :

ישפאר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה