פרטי התלונה

תלונות ישפאר

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מייבש בקו שאינו מייבש ואי טיפול על ידי הטכנאי נושא התלונה:
אזור הצפון אזור:
תיאור הבעיה:
יש לנו מייבש כביסה של חברת בקו, שעל פי המידע מסר לי טכנאי השירות של סרוויס דיגיטל, ישפאר הוא היבואן של המכשיר. המכשיר איננו מייבש את הכביסה, לאחר שעברה סחיטה של 800 סל"ד, ואפילו במשקל של קילו אחד. עלי להפעיל את המייבש פעמיים או שלוש על מנת לייבש את הכביסה. בנוסף לכך המייבש איננו מסתובב לכיוון השני מספיק זמן על מנת לפתוח את גילגול הכביסה לאחר שהסתובבה לכוון אחד. וכך נוצרת פקעת של כבסים שאינם מתייבשים. בתאריך 21.12.09 היה אצלי הטכנאי מוסטפא שטען שכך המייבש עובד ואין דרך לשנות את המצב. שילמתי לו 220 ש"ח ונשארתי עם מייבש שאיננו עובד היטב ולא קיבלתי כל שירות תמורת הסכום ששילמתי.
אינני מקבלת את טענת הטכנאי. המכשיר אמור לייבש את הכביסה ולא יתכן שאשלם עבור שירות שלא סופק. נא טיפולכם הדחוף.
מכשיר שאינו מתפקד,כספי סוג הנזק :
תיקון המייבש לשביעות רצוני - כביסה יבשה בהפעלה אחת. פתרון נדרש :

ישפאר שירות לקוחות

, תגובה:
תלונה נשלחה לחברה, תגובתה בהמתנה
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה