פרטי התלונה

תלונות ישפאר

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
טלווזיה LCD גרץ< נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
שלום רב,
רכשנו טלווזיה 32 אינטש של גרץ בספטמבר 2008, כעבור 4 חודשים הטלווזיה התקללה הזמנו טכנאי והוא תיקן את התקלה, כיום שוב חלה אותה התקלה מפסק כוח נשרף בפעם השנייה, הם טוענים שהיות ותמה תקופת האחריות עליי לשלם בגין התיקון, אולם לדעתי כאשר מפסק כוח נשרף בפעם השנייה בטלווזיה חדשה הרי שיש בה פגם, יש לי מספר טלווזיות וזו הראשונה שבה זה קרה, איך ניתן לטפל בדבר?
עוגמת נפש סוג הנזק :
טיפול ראוי בתקלה פתרון נדרש :

ישפאר שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
טופל טרם הגעת מכתב מאתר תלונה לשביעות רצון הלקוחה . תגובה:
טופל טרם הגעת מכתב מאתר תלונה לשביעות רצון הלקוחה . פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה