|
|
|
|
|
|
עוגמת נפש מחברת ישפאר(סוני) |
נושא התלונה: |
יום שני 26 יולי 2010 |
תאריך האירוע: |
אזור תל אביב |
אזור: |
רחוב ספיר7 הרצליה פיתוח |
כתובת: |
המרכזי |
סניף חברה: |
תיאור הבעיה:
רכשתי טלבזיה חדישה LCD סוני "27 ברשת,BUG .חברת ישפאר מיהרה ללא כל תאום מראש שלחה טכנאי שתיאם איתי בדירתי כמה דקות לפני כן הספקה והרכבה. לאחרשהסכמתי הגעתי לדירתי הטכנאי בשם אבי יעקב הגיע והתקין את הטלביזיה ואביזרים נוספים בתשלום נוסף. לאחר שסיים ניסה להפעילה ומשכשל מילא דו"ח כי הטלביזיה מקולקלת וביקש את סליחתי ואמר "כי הוא מדווח לחברה ויחלפו מייד את הטלבזיה המקולקלת". מהחברה כמובן לא שמעתי .כאשר התקשרתי לישפאר ושאלתי מה קורה ביקשו שהביא את הטלבזיה לתיקון ו\או הזמין דרכם טכנאי בתשלום.רק לאחר "איום בביטול העסקה" והתערבות מנהל בשם שרון מחב" BUGהיתקשרו מחברת ישפאר התנצלו שוב כי ארעה להם "תקלה"ועל כל עוגמת הנפש שניגרמה לי ישלחו טלביזיה חדשה מייד ונפוצה בהתאם .אכן לאחר כמה ימי סבל וטירטורים.עצבים.וטלפונים רבים נשלח "מוביל"שהביא את טלביזיה חילופית בלבד ללא כל פצוי שהובטח ..למרות תלונתי לגבי התנהגות מבישה של חב" ישפאר עלי לציין לשבח את טיפולה היעיל של חב"BUG באמצעות המנהל שרון
|
עוגמת נפש |
סוג הנזק : |
|
|
|
|
|
|
|
ישפאר שירות לקוחות
, תגובה:
|
פניות ציבור |
שם ותפקיד: |
טופל מול הלקוח לשביעות רצונו |
תגובה: |
טופל מול הלקוח לשביעות רצונו |
פתרון: |
|
|
|