פרטי התלונה

תלונות ישפאר

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
PS3 דק מקולקל שוב ושוב נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
הרצליה סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בחודש ספטמבר ניגשתי עם מכשיר PS3 באחריות לנקודת השרות בהרצליה עם בעיה שהמכשיר כבה מעצמו אחרי מס' דקות של הפעלה.
המכשיר נשלח לחו"ל (לא מתקנים בארץ) וניתן לי מכשיר חליפי (עבה)...
לאחר קצת יותר מחודש חזר המכשיר מחו"ל והתבקשתי לבוא לקחת אותו.
לקחתי את המכשיר "המתוקן" הבייתה וגיליתי שהתקלה נשארה והמכשיר עדיין כבה עצמאית.
הלכתי שוב לנקודה שם נמסר לי שמשלוח מסוים של מכשירים שנשלח לצרפת (שם מתקנים את כל המכשירים באירופה) לא תוקנו והוחזרו כפי שהיו, וכך קרה גם המכשיר שלי.
שוב ניתן לי מכשיר חליפי ונשלח המכשיר שלי לתיקון לחו"ל.
אחרי כחודש וחצי שוב באתי לאסוף את המכשיר שלי.
נציג השירות אמר לי במקום שהמכשיר שלי בבדיקה כרגע, ואחרי מס' דקות נמסר לי על ידו שהמכשיר עדיין מקולקל !!!
אחרי כ-20 דקות הוחלט להחליף לי את המכשיר למכשיר אחר לגמרי (מחודש) ולהאריך לי את האחריות בעוד 3 חודשים.
אני כבר שבוע שלם עם המכשיר המחודש ונחשו מה, גם הוא התחיל להיכבות אחרי 3 דקות באופן עצמאי.

לא נתקלתי בחיי בשירות כל כך גרוע, מטרטור שלא נגמר ומכשיר שאמור להיות גולת הכותרת של אחת החברות הכי גדולות בעולם פועל ברמה כל כך ירודה.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החלפה למכשיר חדש, שישלח הבייתה, ופיצוי כספי על כל עוגמת הנפש והנסיעות הרבות להרצליה למרכז השירות פתרון נדרש :

ישפאר שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
טופל לשביעות רצון הלקוח תגובה:
טופל לשביעות רצון הלקוח פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה