פרטי התלונה

תלונות ישפאר

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הגזמה פראית בעלות תיקון מקרר חדש נושא התלונה:
בירנבאום ראובן שם/כינוי:
‏יום חמישי ‏29 ‏דצמבר ‏2005 תאריך האירוע:
אזור השפלה אזור:
הרצליה כתובת:
תיאור הבעיה:
מקרר ג'נרל אלקטריק 22 שנקנה ביולי 2004 הפסיק לעבוד.
הנחתי שהתקלה הינה בתקופת האחריות. פניתי לחברת "ג.ש.מ.קרור וחשמל בע"מ" ששמה התנוסס על תעודת האחריות כנותנת השרות של היבואן לצרכנים באזור המרכז.
בעת הזמנת השרות נאמר לי כי ביקור טכנאי ללא חלפים עלותו 175 ש"ח.
הטכנאי הגיע במועד וקבע שסנסור ההפשרה מקולקל וחלק / קילקול זה אינו במסגרת האחריות.
המחיר שנקב עבור התיקון כולל הסנסור 490 ש"ח.
התקשרתי במקום ליבואן חברת ישפאר ושם לא יכלו לומר לי אם האחריות חלה על הקילקול הנ"ל וכן לא יכלו לקבוע אם מחיר התיקון סביר.
מחוסר ברירה אחרת - כל תכולת המקרר מילאה את השיש והשולחן - אישרתי את התיקון בהנחה שאם יש טעות במחיר אזוכה לאחר בירור ע"י ישפאר היבואנית.
הטכנאי שהה בביתי בדיוק 32 דקות. זמן זה כולל הפשרת האיזור "הנגוע" הבאת החלק מהרכב, כתיבת פרטי כרטיס האשראי והתנעת רכבו.
בבירור שערכתי במחסן החלפים של ישפאר עלות החלק הוא 44 ש"ח + מע"מ דהיינו כ- 51 ש"ח.
פניתי לישפאר ולטענתם:
1. המחיר סביר
2. אין הם אחראים לפעולותיה ומחיריה של חברת השירות.
3. יכולתי לבחור חברת שרותים אחרת.
4. היה עלי "להתמקח" על המחיר לפני שהסכמתי ואישרתי את התיקון.
ואני שואל:
א. שם חברת השרות מודפס היה על דף האחריות כיחיד המספק שרות למקרר באזור מגורי
ב. שם המופיע על תעודת אחריות רישמית חייב לעמוד תחת פיקוח ואחריות היבואן.
ג. כיצדביקור טכנאי ללא חלפים עולה 175 ש"ח בתוספת של חלף שעלותו 51 ש"ח מביא את העלות הכוללת ל-490 ש"ח.
ד. האם החלפת חלק שמחירו 51 ש"ח צריך לעלות 7% ממחיר מקרר חדש?

טענותי
כספי סוג הנזק :
החזר הפרש כספי של 250 ש"ח פתרון נדרש :

ישפאר שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
הפנייה הועברה לחברת "גשמ קרור וחשמל בע"מ" תגובה:
הפנייה הועברה לחברת "גשמ קרור וחשמל בע"מ" פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה