פרטי התלונה

תלונות ישפאר

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי לקיחת אחריות על מוצר נושא התלונה:
אלבוחר שוקי שם/כינוי:
אזור תל אביב אזור:
הרצליה כתובת:
תיאור הבעיה:
בינואר 2009 קניתי שואב אבק בחברה שיבאה בזמנו את מוצרי הובר בארץ החברה פשטה את הרגל והשרות עבר לישפאר שגם מחייבת אותי בפועל בכרטיס האשראי.
מתחילת ההפעלה של המוצר נשברו חלקי פלסטיק הצינור נקרע כבר אחרי 3 חודשים
המכשיר היה ב 3 מוקדי שירות של החברה ולא טופל בכלל ,חלקם אף טענו שהם לא מתקנים בכלל מוקד אחד אפילו טען שהוא לא יכול להתמודד עם הסירוב של היבואן. ,בגלל תהליך הלוך ושוב המתסכל עברה תקופת האחריות שבדיעבד אף אחד לא לקח אחריות
בישפאר שהם כרגע היבואן הרישמי של הובר(HOOVER ) דחו אותי וטענו שלא קניתי מהם אבל הם מחייבים אותי בכרטיס ההשראי .
קניתי את השואב במיטב כספי ומה שנגרם לי זה עוגמת נפש ונאלצי לקנות שואב חדש אחר.
עוגמת נפש סוג הנזק :
החזר כספי או החלפה המוצא שווה ערך פתרון נדרש :

ישפאר שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
שלום רב,
חברת ישפאר החלה לייבא שואבי אבק הובר בחודש מרץ 2009 ומעניקה אחריות אך ורק למוצרים שנרכשו החל מהתאריך הנ"ל.לפנים משורת הדין וכמטעמי מוניטין תוקן השואב ביוני 2009 ללא תשלום מצידו.לטענת מר שוקי ישנם שברים בשואב והנ"ל דורש תיקון ללא חיוב.ע"פ תעודת האחריות שברשותו שברים אינם נכללים במסגרת אחריות אי לכך התבקש מר שוקי לתקן את המכשיר בתשלום.ברצוני לציין כי חברתנו עשתה מעל ומעבר ואינה מחוייבת לתיקון המכשיר שברשות מר שוקי במסגרת אחריות.בברכה
תגובה:
שלום רב,
חברת ישפאר החלה לייבא שואבי אבק הובר בחודש מרץ 2009 ומעניקה אחריות אך ורק למוצרים שנרכשו החל מהתאריך הנ"ל.לפנים משורת הדין וכמטעמי מוניטין תוקן השואב ביוני 2009 ללא תשלום מצידו.לטענת מר שוקי ישנם שברים בשואב והנ"ל דורש תיקון ללא חיוב.ע"פ תעודת האחריות שברשותו שברים אינם נכללים במסגרת אחריות אי לכך התבקש מר שוקי לתקן את המכשיר בתשלום.ברצוני לציין כי חברתנו עשתה מעל ומעבר ואינה מחוייבת לתיקון המכשיר שברשות מר שוקי במסגרת אחריות.בברכה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה