פרטי התלונה

תלונות ישפאר

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
פלייסטיישן move< נושא התלונה:
אזור הדרום אזור:
תיאור הבעיה:
רכשתי את המכשירים בחודש 10.2010 , מאז הם לא היו בשימוש - ההתעסקות היחידה שלי איתם - היתה למסור אותם לתחנת שירות ולהחזירם ולגלות שהם עדיין תקולים . המכשירים היו מס' פעמים בתיקון - פעם אחת שלחו אותם לחו"ל , פעם אחת החליפו חלקים - וכל זה שהמכשירים חדשים . בפעם האחרונה הבאתי אותם מתיקון והם בכלל לא נדלקו - שהתקשרתי למוקד שירות של ישפאר - רותחת וזועמת - ענתה לי נציגה שכל עיניינה היה לציין בפני שעוד כמה דקות היא הולכת הביתה ואז תנתק לי את הטלפון . בשיחתי האחרונה - הובטח לי כי אחראי יחזור אלי תוך יומיים , כמובן כמו שצפוי- עברו מס' ימים ואף אחד לא חזר .
רק נותר לי לציין כי הסיסמא של ישפאר שאמורה לתת ביטחון , היא הינה אשליה שאף אחד לא עומד מאחוריה .
עוגמת נפש, עלבון סוג הנזק :
שיפור השירות ולקיחת אחריות , סגירת מעגל . פתרון נדרש :

ישפאר שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
טופל מול הלקוחה לשביעות רצונה תגובה:
טופל מול הלקוחה לשביעות רצונה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה