פלייסטיישן move< |
נושא התלונה: |
אזור הדרום |
אזור: |
תיאור הבעיה:
רכשתי את המכשירים בחודש 10.2010 , מאז הם לא היו בשימוש - ההתעסקות היחידה שלי איתם - היתה למסור אותם לתחנת שירות ולהחזירם ולגלות שהם עדיין תקולים . המכשירים היו מס' פעמים בתיקון - פעם אחת שלחו אותם לחו"ל , פעם אחת החליפו חלקים - וכל זה שהמכשירים חדשים . בפעם האחרונה הבאתי אותם מתיקון והם בכלל לא נדלקו - שהתקשרתי למוקד שירות של ישפאר - רותחת וזועמת - ענתה לי נציגה שכל עיניינה היה לציין בפני שעוד כמה דקות היא הולכת הביתה ואז תנתק לי את הטלפון . בשיחתי האחרונה - הובטח לי כי אחראי יחזור אלי תוך יומיים , כמובן כמו שצפוי- עברו מס' ימים ואף אחד לא חזר .
רק נותר לי לציין כי הסיסמא של ישפאר שאמורה לתת ביטחון , היא הינה אשליה שאף אחד לא עומד מאחוריה .
|
עוגמת נפש, עלבון |
סוג הנזק : |
שיפור השירות ולקיחת אחריות , סגירת מעגל . |
פתרון נדרש : |
|
|
|
|