פרטי התלונה

תלונות ישפאר

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אי הגעת טכנאי פעמים להתקנת טלויזיה- עקב מקום מגורינו בבקעת הירדן נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏05 ‏מאי ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
סניף מרכזי סניף חברה:
תיאור הבעיה:
ב-22.4.11 קניתי טלויזית סוני ב"אולסייל".לפי בקשתנו הפקידה בחנות בררה אפשרות של התקנת הטלויזיה על הקיר בביתנו במושב תומר, בבקעת הירדן. התברר שבניגוד לקונים אחרים עבורם ההתקנה היא חינם אנו נשלם 100 ש"ח עקב מקום מגורינו.הסכמנו למרות האפליה. ביום 26.4.11 התקשרו מישפאר והודיעו שלמחרת תתבצע ההתקנה ויודיעו לי על טווח השעות. למחרת חיכנו לטכנאי,אך הוא לא הגיע ולא התקשר. התקשרתי לישפאר שבררו והודיעו לי שההתקנה תתבצע מאיזור ירושלים ולא מת"א. מצויידת בטלפון התקשרתי לירושלים, אך שם הודיעו שלא נמסרה להם הזמנה מהסניף המרכזי. הבטיחו להתקשר אלי מייד,אך שוב... לצערי לא קיבלתי טלפון לא באותו יום ולא למחרת. לאחר פניות חוזרות לישפאר,בו ספרתי את כל השתלשלות העניינים. הבטיחו שיחזרו אלי,אך שוב לא קיבלתי שום טלפון... אחרי פניות נוספות שלי -התבשרתי ,שהייתה טעות בהעברת ההזמנה לירושלים .הבטיחו שביום ה' 5.5.11 יגיעו לביתי להתקנה בין 1100 -1400 . ציינתי בהדגשה שאני מבקשת לוודא,כי אני או בעלי נצטרך לקחת שוב חופשה מהעבודה. נמסר לי שהגעת הטכנאי מתואמת ואראה זאת כ"סגור".
ב-5.5.11 בשעה 1200 התקשר הטכנאי ובקש לדעת היכן זה מושב תומר. הסברתי לו ואז הוא הגיב "אני לא מוכן להסתכן ולמות. יש לי משפחה".
השבתי בכעס שלא ייתכן שלא אקבל שירות ככל אזרח אחר, כי שלמתי את מלוא התמורה לטלויזיה,אך אנו מופלים לרעה עקב מקום מגורינו (שלשמחתנו הוא שקט ביטחונית ,כיום). כעסתי שבעתיים, כי פעמיים תיאמו איתנו ופעמיים לא הגיעו, כאשר נאלצנו להמתין בבית לשווא! בנוסף,עברו כבר שבועיים מיום רכישת הטלויזיה, זמן ארוך ולא סביר להתקנה!!!
זמן קצר לאחר מכן התקשר אלי, כנראה המנהל האחראי והודיע שהגעה לביתי דורשת היערכות מיוחדת.ציינתי שמקום מגוריי היה ידוע לאורך כל הדרך ולא ייתכן שפעמיים מתאמים עימי ולא מעניקים לי שירות שיוויוני.בנקודה זו החלטתי,שלאור התלאות ,האפליה וחוסר האמון במתן השירות- אפנה בתלונה.
כספי סוג הנזק :
התקנה בהקדם בצירוף פיצוי כספי (או שווה ערך)הקבוע בחוק על אי הגעת טכנאי. פתרון נדרש :

ישפאר שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
טופל מול הלקוחה לשביעות רצונה תגובה:
טופל מול הלקוחה לשביעות רצונה פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה