פרטי התלונה

תלונות ישפאר

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
עיסקה לא ראויה < נושא התלונה:
אזור חיפה אזור:
הנביאים 25 חיפה כתובת:
גרנד קניון סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 6.5.2011 רכשתי בתום לב ובמיטב כספי ,טלויזיה תלת מימדית בחנות של חברת טרקלין חשמל בגרנד קניון בחיפה מתוך הנחה שעסקינן ברכישה מחברה הוגנת וראויה , אך בפועל ,איפכא מסתברא , צייד לאחר הרכישה התחילו תלאותיי המרובות . העסקה הפכה לדרך יסורים נוראית שמעולם לא חויתי בשנות חיי המפלגות. עוגמת הנפש הרבה , אובדן שעות העבודה הרבות , היחס המזלזל, המבזה וכבודי הנרמס בדיעבד , בידי נציגי חברת טרקלין חשמל וחברת ישפאר מוצרי הצריכה העיבו באופן ניכר על חווית הקנייה שרציתי לחוות והגעתי למסקנה אחת ברורה שעליי לנצל את זכויותי על פי דין לבטל את העיסקה בכללה ולבקש פיצוי הולם הוגן וראוי על כל הנזק הנורא שנגרם לי , אבקש מכם להתקשר אליי לטלפון סלולארי מס' 0544992605 בכדי לשטוח בפניכם בפרוטרוט את טענותיי הצודקות כלפי החברות הנ"ל לרבות איחור במועד אספקת המוצר , "פיצוי" הכפוף לויתור על זכויותיי במסגרת האחריות שהובטחה לי , יחס מזלזל ומבזה ללא סיבה נראית לעין וללא עוול בכפי , הצמדת אקדח לרקה תוך שימוש באיומים כנגדי שבצידה ולא אחתום על מסמך כניעה שהוכתב לי ע"י היועצים המשפטיים של החברה אני עלול לאבד את כל המגיע לי והעולה מתוכן תעודת האחריות וכולי...קצרה היריעה שלכם לתאור כל סבלותיי
כספי סוג הנזק :
פיצוי הולם וראוי ,ביטול העיסקה בכללם החזרת הכספים במלואם בצרוף פיצוי כספי הוגן פתרון נדרש :

ישפאר שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
טופל לשביעות רצון הלקוח. תגובה:
טופל לשביעות רצון הלקוח. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה