פרטי התלונה

תלונות ישפאר

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
מכשיר בתיקון נושא התלונה:
‏יום שלישי ‏21 ‏יוני ‏2011 תאריך האירוע:
אזור חיפה אזור:
הרצליה כתובת:
תיאור הבעיה:
מזה כ 3 וחצי חודשים מכשיר gps בתיקון המכשיר באחריות לאחר מספר שיחות נאמר לי שאחרי בדיקת מעבדה אני צריך לשלם בערך 200 ש"ח ושנגרם נזק עצמי לטענתם הוכחתי להם שזה לא נזק עצמי הקונקטור של המטען יצא עם שקע המטען יחד לא באשמתי ולא בשימוש לא נכון במכשיר בזמן הזה נאלצתי לרכוש מכשיר חדש כי אני עובד כטכנאי בשטח ואין לי אפשרות יום אחד לעבוד בלי gps .שוחחתי עם מנהל המעבדה ישירות והוא אמר שהוא יבדוק איך זה נגרם ,שוב אף אחד לא עידכן אותי אני בריצות ואין סוף שיחות נאמר לי בסוף שאני ישלם על מכשיר חדש 98 ש"ח כי אין ברשותם יכול לתקנו האם זו אשמתי?למה אני צריך לשלם?לבסוף כבר יתייאשתי והסכמתי לשלם אך כאן לא נגמר המסע עד היום.
ביום שלישי בשבוע שעבר התקשרתי שוב לישפאר ואמרתי להם שישלחו לי את המכשיר ואשלם בסניף בו מסרתי את המכשיר נאמר לי ע"י הנציגה של ישפאר שהמכשיר יגיע לסניף ביום חמישי באותו השבוע ,הפסדתי יום עבודה ניגשתי לסניף והמכשיר איננו לא הגיע לסניף ,התקשרתי שוב לישפאר דיברתי עם נציג והוא התנצל ואמר לי שהוא שולח אותו עכשיו ויום שני הוא יגיע לסניף אך היום יום שלישי והמכשיר לא הגיע לסניף 2 ימי עבודה הפסדתי שיוחת רבות כבר עלו לי יותר מהמכשיר שהתקשרתי ביקשתי מנהלת והיא אומרת לי אני קודם צריך לשלם ואחר כך אני יקבל את המכשיר זו חוצפה אין לי כרטיס אשראי אני צריך כפי שהיא אומרת ללכלת לסניף לשלם לחכות עד שהכסף יגיע אליהם ורק אז הם ישלחו את המכשיר אני רוצה לראות את המכשיר שנותנים לפני שאני משלם ולמה אני צריך בכלל לשלם הרי המכשיר באחריות ולא נגרם נזק משימוש לא סביר כמו שהם טוענים אני מבקש את עזרתכם
עוגמת נפש סוג הנזק :
אם לא יכולים לתקן שיביאו לי מכשיר חדש וכמובן בלי תשלום למה אני צריך לשלם וגם פיצוי על העוגמת נפש הרבה פתרון נדרש :

ישפאר שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
טופל מול הלקוח לשביעות רצונו תגובה:
טופל מול הלקוח לשביעות רצונו פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה