פרטי התלונה

תלונות ישפאר

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
אחריות לכיריים rosieres נושא התלונה:
‏יום חמישי ‏18 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
ב-13 לינואר 2011 רכשתי כיריים גז של חברת rosieres כאשר בפרטי העסקה נאמר לי שחברת ישפאר הינה אחראית לאחריות על המוצר במשך שנה. לפני מספר ימים הבחנתי כי מכסה הברזל (הכיפה) שמונח ומכסה את המבערים נסדק לחלוטין. פניתי לחברת ישפאר שלאחר אימות תוקף האחריות ושמיעת תלונתי ענו לי כי האחריות אינה כוללת את הפריט שנסדק מכוון שזה קרה כתוצאה (צטט) משימוש לקוי, ועל כן הם ישלחו לי טכנאי שיביא עמו את הכיפה תמורת תשלום של 360 ש"ח. טכנאי שהיה אמור להתקשר אלי ולהסביר לי מהו השימוש הבלתי תקין שעשיתי (ככה, בטלפון, בלי לראות את התקלה) לא התקשר אלי עד עכשו.
כספי סוג הנזק :
נטילת אחריות על פגם במוצר והחלפתו ללא תשלום פתרון נדרש :

ישפאר שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
טופל מול הלקוח לשביעות רצונו. תגובה:
טופל מול הלקוח לשביעות רצונו. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה