פרטי התלונה

תלונות ישפאר

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
רמייה והטעיה של רוכשי מוצריי לנקו נושא התלונה:
‏יום ראשון ‏28 ‏אוגוסט ‏2011 תאריך האירוע:
אזור תל אביב אזור:
תיאור הבעיה:
חיפשו לרכוש לנו מכונת כביסה , פנינו למספר אתרים וחנויות כהדגשנו שברצוננו שירות טוב לאחר הרכישה. הומלץ לנו על קריסטל בשירות תדיראן או לנקו בשירות ישפאר. מאחר ויש לנו נסיון חיובי עם חברת ישפאר רכשנו את המכונה .
התקשרנו למרכז השירות להזמין טכנאי לפתיחת המכונה והסתבר שהמענה שניתן הוא מחברה בשם ברימג. התרעמנו על כך משום שנאמר לנו במפורש שהשירות הינו של ישפאר. התקשרנו לישפאר ושם נאמר לנו שהם בסכ"ה מיבאים.
פנינו לחברת ברימג בשעה 12:00 המתנו 20 דקות על הקו ענתה פקידה שלקחה מספר טלפון והבטיחה לחזור.
הפקידה חזרה לאחר 5 שעות ובחוסר סבלנות, בגסות,והציעה לנו שירות לעוד שבוע הדגשנו בפניה שזהו אינו השירות המוכר לנו מישפאר ושאילו ידענו מראש שלא ישפאר נותנת את השירות לא היינו רוכשים לנקו אלא קריסטל. והיא אמרה "תעשו מה שאתם רוצים" , ביקשנו לשוחח עם המנהלת מירלה אך כבודה לחשה לפקידה(שמענו)"רק מחר" אנחנו מצידנו חזרנו לספק וביקשנו לבטל עיסקה.
כדי לאשש את השקרים התקשרנו שוב לאתרים רבים ושאלנו את אותה השאלה : האם ישפאר נותנת שירות ללנקו ? ובכל נעננו בהן.
ראשית אנו רוצים להביע את אכזבתנו העצומה מחברת ישפאר על כי בחרה חברה כברומנג שמיצגת אותה בשירות . ברומג חברה לא אמינה, ללא מודעות שירות, ללא הבנה מהו "שם טוב משמן טוב"
אנו חושבים כי מן הראוי שחברת ישפאר תדאג להפיץ כי היא אינה קשור למוצר שנקרא לנקו אל רק מביאה אותו (יבוא כל אחד יכול לעשות)
אנחנו את הרומן שלנו עם ישפאר וכל מיני חברות בת שלה סיימנו.
ראו הוזהרתם.
אנחנו מצפים להתנצלות מחברת ברומג וישפאר על ההטעיה בזבוז הזמן והיחס המכוער.
זלזול סוג הנזק :
. פתרון נדרש :

ישפאר שירות לקוחות

, תגובה:
פניות ציבור שם ותפקיד:
טופל מול הלקוחה לשביעות רצונה. תגובה:
טופל מול הלקוחה לשביעות רצונה. פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה