פרטי התלונה

תלונות ישפאר

תלונות עוד במוצרי חשמל

תלונות מוצרי חשמל וצילום

דף הבית
חזרה לרשימה גרסת הדפסההדפס תלונה   המלץ לחבריםהמלץ לחברים על התלונה   facebook
הספקת חוברת הדרכה שלא תואם את המוצר שסופק נושא התלונה:
אזור השרון אזור:
רחוב ספיר 7 א.ת. הרצליה 46852 כתובת:
רכישה דרך olsale-online sale סניף חברה:
תיאור הבעיה:
בתאריך 10/2005 רכשתי רדיו דיסק נייד דגם CFD-E75 של סוני. החבילה אמנם הגיעה אך הרדיו דיסק שהיה בפנים היה מסוג CFD-E95 ונשלחה חוברת הדרכה למכשיר מסוג CFD-E75 . פניתי אליהם ב-6/11/2005 בצמוד לשליחת תעודת האחריות והודעתי להם שאיני יודעת איך להפעיל את המכשיר מאחר ואין לי ידע
וביקשתי חוברת הדרכה התואמת את המכשיר עד היום כ-שלושה וחצי חודשים
לאחר הקניה טרם נעניתי. המכשיר מונח בצד כאבן שאין לו הופכין.
אין לי אפשרות להשתמש המוצר סוג הנזק :
מבקשת חוברת מתאימה על מנת שאוכל להשתמש ולהאזין לרד פתרון נדרש :

ישפאר שירות לקוחות

, תגובה:
מחלקת פניות ציבור שם ותפקיד:
טופל מול הלקוח תגובה:
בהמשך לשיחתנו הטלפונית עם הגברת פני קדמי ,הוסבר ללקוחה שהחוברת הפעלה לדגם CFD-E75 שסופקה עם המכשיר מדגם CFD-E95 מתאימה לשני הדגמים .
הוצע ללקוחה הדרכה טלפונית עם מחלקת תמיכה טכנית של חברתנו .
במהלך היום יצרו עם הלקוחה קשר ממחלקת תמיכה שלנו .
בברכה
פתרון:
 
FaceBook
מי נותן השירות הלקוי ביותר?
בנקים
חברות הסלולר
משרדים ממשלתיים
חנויות קמעונאיות
לחתונה